بازی

میلیون‌ها سکه از بازی FIFA 23 حذف شده است

میلیون‌ها سکه از بازی FIFA 23 حذف شده است

پک قهرمانان فیفا ۲۳ (FIFA 23) به اشتباه منتشر و این موضوع باعث شده که الکترونیک آرتز میلیون‌های سکه را از بخش آلتیمیت تیم بازی حذف کند. 

این پک از بازی FIFA 23 برای مدت زمان محدودی منتشر شده بود که یک سری آیتم با ارزش میلیون‌ها سکه را تنها با ۲۵ هزار سکه در دسترس بازیکنان قرار می‌داد. الکترونیک آرتز پس از ۲۵ دقیقه متوجه این اشتباه شد و به همین خاطر میلیون‌ها سکه از بخش آلتیمیت تیم حذف کرد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای انتخاب سیستم چینش بازیکنان در FIFA 22ریش و قیچی دست شماست!
راهنمای انتخاب سیستم چینش بازیکنان در FIFA 22

قهرمانان FUT بازیکنان بسیار سرشناس و نادری هستند که در بعضی از پک‌ها می‌توان آن‌ها را پیدا کرد. به همین خاطر ارزش این بازیکنان بسیار زیاد بوده، به عنوان مثال یحیی توره در بازار آلتیمیت تیم ۱.۹ میلیون سکه قیمت دارد. با انتشار این پک میزان زیادی از این آیتم‌ها در دسترس بازیکنان قرار گرفت و افراد زیادی برای سود، آن‌ها را به فروش رسانده‌اند.

الکترونیک آرتز هنوز به این موضوع واکنش رسمی نشان نداده، اما آسیب زیادی به بازار آلتیمیت تیم وارد شده است. خیلی از بازیکنان به خاطر اشتباه این شرکت ضرر دیده‌اند و سکه‌های حذف شده دیگر به حساب آن‌ها باز نخواهد گشت. البته شاید EA راهی برای دلجویی از این دسته بازیکنان ارائه دهد.

بازی FIFA 23

فیفا ۲۳ به عنوان بزرگ‌ترین نسخه از سری معرفی و در ساخت آن از تکنولوژی هایپر موشن ۲ (Hypermotion 2) استفاده شده است. از این رو FIFA 23 از فیزیک برخورد پیشرفته، دریبلینگ تکنیکی، حرکت کامل تیمی و زمین‌های فوق واقعی جدید بهره خواهد برد. 

FIFA 23 هم‌اکنون روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی در دسترس قرار دارد و هفته پیش فروش بسیار خوبی را نیز تجربه کرده بود.  

مطلب پیشنهادی:معرفی برترین بازیکنان جوان و آینده‌دار در FIFA 22گوهر ناب جوانی!
معرفی برترین بازیکنان جوان و آینده‌دار در FIFA 22


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا