بازی

بازی Star Citizen توسط ۱.۷ میلیون بازیکن خریداری شده است

بازی Star Citizen توسط ۱.۷ میلیون بازیکن خریداری شده است

Star Citizen همچنان یکی از عناوین جذاب در صنعت بازی به شمار می‌رود. جاه‌طلبی‌های استودیو سازنده Cloud Imperium Games شاهد افزایش مداوم مقیاس آن شده و به اثری تبدیل شده که همیشه در حال توسعه است و به نظر می‌رسد هرگز به انتشار نهایی نزدیک نمی‌شود.

البته، این عنوان علمی تخیلی مدتی است که در حالت پیش از عرضه (Pre-Launch) قابل بازی کردن بوده و اخیراً جزئیاتی در مورد نحوه عملکرد آن دریافت کردیم.

در جریان استریم اخیر CitizenCon، رئیس استودیو Cloud Imperium Games و مدیر خلاق Star Citizen، کریس رابرتز، فاش کرد که این عنوان دارای بیش از ۴.۱ میلیون حساب کاربری ثبت شده است که از این تعداد ۱.۷ میلیون نفر بازی را خریداری کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی:مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟آیا این کار ارزشش را دارد؟
مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟

عنوان فضاپیمایی در ماه‌های اخیر شاهد افزایش قابل توجهی در تعامل بازیکنان بوده است. در طول سال ۲۰۲۲، بازی Star Citizen به طور متوسط ​​بیش از ۵۰ هزار بازیکن روزانه (بیشتر از ۳۲ هزار نفر در سال گذشته) با حداکثر ۱۳۰ هزار بازیکن داشته است.

کاربران فعال روزانه آن نیز به طور متوسط ​​تقریباً سه ساعت در روز این بازی را تجربه می‌کنند که در سال میلادی جاری در مجموع زمان صرف شده درون بازی به بیش از ۳۶ میلیون ساعت رسیده است.

هنوز هیچ صحبتی در مورد زمان عرضه نسخه نهایی Star Citizen که مدت‌هاست به تاخیر افتاده، ارائه نشده، اما حتی به عنوان یک بازی دائماً در حال توسعه، به وضوح شاهد افزایش آمار و ارقام در تعداد بازیکنان و موارد دیگر است.

Star Citizen

کمتر از یک ماه پیش، اعلام شد که بیش از ۵۰۰ میلیون دلار بودجه برای ساخت بازی جمع‌آوری شده و در ۱۰ ماه گذشته ۱ میلیون حامی جدید، ۱۰۰ میلیون دلار دیگر به استودیو کمک کرده‌اند.

Star Citizen برای پی‌سی در دست ساخت قرار دارد ولی هیچ اطلاعاتی از عرضه آن برای کنسول‌ها در دسترس قرار ندارد. 

مطلب پیشنهادی:۵ سریال که پایان‌بندی فوق‌العاده‌‌ای داشتندو ۵ سریال که با یک پایان‌بندی ناامیدکننده به ایستگاه آخر رسیدند
۵ سریال که پایان‌بندی فوق‌العاده‌‌ای داشتند


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا