موبایل

نسل جدید آیفون SE با نمایشگر ۶.۱ اینچی

اپل اخیراً از سری آیفون ۱۴ رونمایی کرد و اکنون شایعاتی درباره نسل جدید آیفون SE وجود دارد که در حقیقت چهارمین نسل از این سری خواهد بود.

به گزارش lastech از مهر، راس یانگ از شرکت DSCC فاش کرده مدل جدید آیفون SE۴ با نمایشگر ال سی دی ۶.۱ اینچی به بازار عرضه می شود و یک بریدگی روی آن وجود دارد.

البته او قبلاً اعلام کرده بود احتمالاً نسل آینده آیفون های SE با نمایشگری ۵.۷ تا ۶.۱ اینچی ساخته می شود و یک بریدگی بالای نمایشگر وجود خواهد داشت که جایگاه دوربین سلفی است. اما این کارشناس اکنون پیش بینی های خود را تغییر داده است.

هنوز مشخص نیست بریدگی آیفون SE آینده دوربینTrue Depth برای فعالسازی قابلیت Face ID وجود دارد یا خیر. طبق برخی گزارش ها اپل برای این سری همچنان از قابلیت Touch ID استفاده می کند.

همچنین طبق گزارش های مختلف اپل تصمیم دارد کلید Touch ID کنار دستگاه را به نسل آتی آیفون SEاضافه کند، زیرا روی موبایل فضای زیادی برای دکمه خازنی Touch ID Home وجود نخواهد داشت.

از آنجا که اپل از طراحی آیفون های قدیمی تر برای سری SE استفاده کرده، به نظر می رسد مجموعه SE۴ نیز در این زمینه مشابه آیفون ایکس باشد که ۵ سال قبل عرضه شد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا