بازی

شایعه: آیا پروژه ?Who Am I کوجیما همان Death Stranding 2 است؟

شایعه: آیا پروژه ?Who Am I کوجیما همان Death Stranding 2 است؟

اخیرا تصویری از پروژه بعدی «هیدئو کوجیما» فاش شده بود که در آن شاهد ال فانینگ (Elle Fanning)، ستاره مشهور هالیوود بودیم. اکنون شایعاتی درباره این بازی ناشناس مشخص شده که می‌تواند بسیاری از طرفداران را شگفت‌زده کند.

همانطور که Gematsu در توییتر اشاره می‌کند، یکی از تهیه‌کنندگان Kojima Productions اخیرا یکی از پوسترهای پروژه کوجیما را بازنشر و در توییت آن از هشتگ #DeathStranding استفاده کرده است. چندی بعد، او توییت دیگری منتشر کرد و گفت که فراموش کرده علامت سوال را در انتهای هشتگ قرار دهد.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

همین موضوع باعث شده تا برخی سایت‌ها و کاربران به این شایعه اشاره کنند که شاید پروژه‌ای که تحت عنوان کپشن «من کجا هستم؟» معرفی شده بود، همان دنباله Death Stranding باشد که اخیرا شایعات زیادی درباره آن شنیده‌ایم.

کوجیما

در اوایل سال جاری، نورمن ریدس بازیگر نقش اصلی بازی اشاره کرده بود که دنباله Death Stranding در دست ساخت قرار دارد. علاوه بر این، Dusk Golem، کاربر معتبر ResetEra اخیرا اعلام کرده بود که Death Stranding 2 هم اکنون با نام رمز «Ocean» در دست ساخت است.

Kojima Productions در حال حاضر با همکاری مایکروسافت همچنین در حال کار روی یک بازی بومی ابری انحصاری برای ایکس باکس است. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که این عنوان، همان بازی ترسناک Overdose است که اخیرا گزارش‌هایی درباره آن منتشر شده بود.


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا