بازی

یک صداپیشه معروف از کار کریس پرت در انیمیشن Super Mario انتقاد می‌کند

یک صداپیشه معروف از کار کریس پرت در انیمیشن Super Mario انتقاد می‌کند

چند روز پیش نینتندو اولین تریلر از انیمیشن Super Mario Bros را منتشر کرد و خیلی‌ها به انتقاد از عملکرد کریس پرت (Chris Pratt) در نقش ماریو پرداخته‌اند.

 اکنون تارا استرانگ (Tara Strong)، صداپیشه شخصیت‌هایی مثل هارلی کویین و تیمی ترنر، به حمایت از چارلز مارتینت (Charles Martinet) پرداخته است. چارلز مارتینت از سال ۱۹۹۲ صداپیشه شخصیت ماریو بوده ولی نینتند تصمیم گرفت برای انیمیشن جدید خود به سراغ کریس پرت برود و این کار با انتقادات زیادی همراه بوده است. 

مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۷ دوره انیمیشنی دیزنی ـ از عصر طلایی پینوکیو تا دوران احیای افسوناین استودیوی موفق هم در دوران خود فراز و نشیب‌های زیادی داشته
نگاهی به ۷ دوره انیمیشنی دیزنی ـ از عصر طلایی پینوکیو تا دوران احیای افسون

صداپیشگان: من حداقل ۲۰ سال از قلب و روحم را برای این کار صرف می‌کنم، به فروش میلیاردها کالا کمک می‌کنم، استودیو میلیون‌ها دلار سود می‌کند و نسل‌های زیادی از طرفداران را سراسر جهان خوشحال می‌کنم.

هالیوود: ما اهمیتی نمی‌دهیم.

تارا استرانگ به صورت مستقیم اعلام کرد که نینتندو باید باز هم از چارلز مارتینت استفاده کند و از طرفداران خواست که از او حمایت کنند. ساخت این انیمیشن برعهده استودیو Illumination قرار دارد و چند ماه پیش کریس ملداندری، مدیرعامل کمپانی، از انتخاب کریس پرت برای صداپیشگی ماریو دفاع کرده بود. 

صداپیشه ماریو

انیمیشن سوپر ماریو (Super Mario) ابتدا در تاریخ ۷ آپریل ۲۰۲۳ (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) در آمریکای شمالی و سپس در تاریخ ۲۸ آپریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) در ژاپن اکران می‌شود. در انیمیشن Super Mario، آنیا تیلور-جوی نقش پرنسس پیچ، چارلی دی نقش لوئیجی، جک بلک نقش باوزر و ست روگن نقش دانکی کونگ را برعهده دارند.

مطلب پیشنهادی:نقد هتل ترانسیلوانیا ۴ – لطفا دیگر ادامه ندهید!وقت خداحافظی فرا رسیده است
نقد هتل ترانسیلوانیا ۴ – لطفا دیگر ادامه ندهید!


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا