بازی

Ubisoft Massive به دنبال بازیکنان محلی برای تست بازی جدید Star Wars است

Ubisoft Massive به دنبال بازیکنان محلی برای تست بازی جدید Star Wars است

استودیو Ubisoft Massive به تازگی اعلام کرد که به دنبال بازیکنان برای تست و آزمایش بازی Star Wars خود است که در آینده منتشر خواهد شد.

سازندگان روز گذشته با ارسال توییتی اعلام کردند افرادی که در نزدیکی استودیو در شهر مالمو سوئد زندگی می‌کنند را در اولویت اول برای آزمایش این بازی قرار می‌دهند.

بازیکنان علاقه‌مند می‌توانند از طریق این سایت ثبت نام کنند. در صورت انتخاب، برای زمانی که در آنجا می‌گذارند، هزینه‌ای بابت زحمات دریافت خواهند کرد و ناهار، نوشیدنی و میان وعده رایگان نیز صرف خواهند کرد.

مطلب پیشنهادی:بهترین ارتش دنیای فانتزی در سینما کدام است؟ | بررسی چهار نیروی نظامی خاطره‌انگیزجنگ‌جویانی که از خاطرمان پاک نمی‌شوند
بهترین ارتش دنیای فانتزی در سینما کدام است؟ | بررسی چهار نیروی نظامی خاطره‌انگیز

بازی جدید Star Wars که توسط استودیو Massive در ژانویه ۲۰۲۱ معرفی شد، با موتور Snowdrop در حال توسعه است که در ساخت بازی‌های The Division و Avatar: Frontiers of Pandora به کار رفته است.

به گفته کارگردان خلاق، جولیان گریتی، این یک عنوان داستان محور و جهان باز خواهد بود. او هنگام رونمایی از بازی گفت:

می‌خواهیم آن را به یک بازی منحصر به فرد در حماسه با داستانی جذاب و مجموعه‌ای از شخصیت‌ها تبدیل کنیم که بازیکنان بتوانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. می‌خواهیم آنچه را که در مورد جنگ ستارگان آشنا و طنین‌انداز است، جذب کنیم و داستان‌هایی از شخصیت‌های جدیدی را بازگو کنیم که انگیزه‌های مخصوص به خود را دارند.

Star Wars

در ماه فوریه گذشته، مدیرعامل یوبیسافت، ایو گیمو، در جریان فراخوان عایدی ادعا کرد که بازی «پیش‌گامانه» جنگ ستارگان در «مرحله اولیه توسعه» قرار دارد و نشان می‌دهد که تا زمان انتشار آن هنوز چندین سال باقی مانده است.

دیگر بازی‌های جنگ ستارگان که در حال حاضر در حال توسعه هستند عبارتند از: Star Wars Jedi: Survivor از استودیو ریسپاون که در مارس ۲۰۲۳ منتشر می‌شود، Star Wars: Eclipse از استودیو کوانتیک دریم و یک بازی اکشن ماجراجویی مبتنی بر روایت از کارگردان سابق آنچارتد، امی هنیگ که توسط استودیو Skydance New Media ساخته می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Book Of Boba Fett (قسمت اول تا سوم)بازگشت شکارچی به دنیای جرم و جنایت
نقد سریال The Book Of Boba Fett (قسمت اول تا سوم)


تحلیل مراسم گیم اواردز 2022 و انتخاب بهترین بازی های سال

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا