شبكه اجتماعی

سیگنال هم به استوری مجهز می‌شود!

پیام رسان سیگنال تست بتای قابلیت استوری را آغاز کرده است. کاربران می‌توانند ویدئوها، تصاویر و پیامهای متنی را با دوستانشان به اشتراک بگذارند که مانند سایر پپیام‌رسان‌ها عمری ۲۴ ساعته دارد.

به گزارش lastech از ایسنا، استوری سیگنال مانند پلتفرمهای دیگر است که کاربران می‌توانند انتخاب کنند که چه کسانی استوری آنها را مشاهده کنند. علاوه بر فهرست دوستان نزدیک و گروههای دیگر، کاربران می‌توانند اشتراک گذاری استوری با همه مخاطبانشان را انتخاب کنند. اگر استوری برای یک گروه ارسال شود، دیگران هم می‌توانند واکنش نشان داده، پاسخ داده و آن را به اشتراک بگذارند.

در حال حاضر، تنها کسانی که می‌توانند استوری‌ها را مشاهده کنند، داوطلبان استفاده از نسخه بتا هستند. اگر کاربری نخواهد استوری‌ها را در سیگنال مشاهده کند، می‌تواند آنها را در بخش تنظیمات، غیرفعال کند. اما دیگر قادر نخواهد بود استوری به اشتراک بگذارد.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، باید دید آیا استوری‌ها به سیگنال کمک می‌کنند کاربران را ترغیب کنند وقت بیشتری را در این پلتفرم سپری کنند. اینستاگرام قابلیت استوری را از اسنپ چت کپی کرد که اکنون یکی از بخشهای مهم این پلتفرم است. اما قابلیت استوری در بعضی از پلتفرمها موفق نبود. توییتر و لینکدین در سال ۲۰۲۱، قابلیت استوری را پس از گذشت کمتر از یک سال از عرضه آن، حذف کردند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا