رمز ارز

نظر تحلیلگر معروف درباره احتمال صعود این رمزارزها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایکل ون ده پوپه (Michaël van de Poppe)، تحلیل‌گر و معامله‌گر ارزهای دیجیتال که مخاطبان بسیار زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد، نظرات خود را نسبت به رقیب اتریوم و دو آلت کوین محبوب دیگر یعنی چین لینک و پالیگان ابراز کرده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

به گزارش سایت دیلی هودل، ون ده پوپه به 630200 دنبال‌کننده‌اش در توییتر گفته است کهBNB  که دارای قرارداد هوشمند فعال است، می‌تواند تا سطح 325 دلار افزایش یابد. این موضوع به معنی حدود 14 درصد افزایش نسبت به سطوح فعلی قیمت خواهد بود. وی بر این باور است که حفظ سطح قیمت در 265 دلار، نشان‌دهنده قدرت این رمزارز بوده و این سطح حمایتی می‌تواند پشتوانه صعود باشد.

به گفته ون ده پوپه، قیمت BNB اکنون در حال تبدیل سطح 285 دلار به یک سطح حمایتی بوده و معامله‌گران برای خرید آماده می‌شوند. انتظار می‌رود با این کار قیمت تا 325 دلار ادامه یابد. BNB در زمان نگارش این خبر با قیمت 282 دلار معامله می‌شود.

این تحلیل‌گر و معامله‌گر ارزهای دیجیتال با اشاره به پالیگان (MATIC) نیز می‌گوید که انتظار دارد این رمزارز هم حدود 18 درصد از قیمت فعلی افزایش یابد. ماتیک در زمان نگارش این خبر با قیمت 0.85 دلار معامله می‌شود.

مورد بعدی که ون ده پوپه به آن اشاره کرده، توکن شبکه بلاکچین غیرمتمرکز اوراکل یعنی چین لینک (LINK) است. وی بر این باور است که این ارز دیجیتال می‌تواند حدود 17 درصد نسبت به قیمت فعلی افزایش یابد. وی انتظار دارد که قیمت این رمزارز سطح 9 دلاری را لمس کند. چین لینک در زمان نگارش این خبر در محدوده قیمت 7.66 دلار معامله می‌شود.

ون ده پوپه همچنین با توجه به وضعیت کنونی اتریوم، بر این باور است که دومین دارایی بزرگ دنیای رمزارزها از نظر ارزش بازار، اخیراً سطح مقاومتی خود را به حمایت تبدیل کرده و اکنون در آستانه از سرگیری روند صعودی است. این حرکت می‌تواند باعث افزایش حدود 18 درصدی آن نسبت به قیمت فعلی شود. با فرض رخ دادن چنین سناریویی و بریک اوت از سطح 1380 دلار، هدف بعدی لمس سطح 1600 دلار توسط اتریوم است. این رمزارز نیز در زمان نگارش این خبر در حدود قیمت 1356 دلار معامله می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا