بازی

یک بازیکن بازی Dark Souls را فقط با کمان به پایان رساند [تماشا کنید]

یک بازیکن بازی Dark Souls را فقط با کمان به پایان رساند [تماشا کنید]

هرچند این روزها Elden Ring در کانون توجه قرار دارد، اما هنوز هم برخی طرفداران تلاش می‌کنند تا بازی Dark Souls را به روش‌های جدید و متفاوتی تجربه کنند. حالا گفته می‌شود که یکی از بازیکنان تمام این عنوان را با یک کمان تمام کرده است.

یکی از کاربران ردیت با نام TysonDevereaux آخرین لحظات بازی خود را به اشتراک گذاشت که در توضیحات آن ادعا کرده تمام بازی Dark Souls و باس‌ها و DLC آن را با کمان پولادی به پایان رسانده است. در ویدیویی که توسط او منتشر شده، بازیکن کاملا به Gwyn, Lord of Cinder باس نهایی بازی بی‌احترامی می‌کند و جدای کشتن او با یک تیروکمان، تقریبا در برابر تمام حملات او هم با موفقیت دفاع می‌کند.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

اگر برای شما هم جای سوال است که TysonDevereaux واقعا چگونه توانسته چنین کاری را انجام دهد، او ادعا می‌کند حداقل ۲۰ بار Dark Souls را بازی کرده است، بنابراین به خوبی می‌داند که چگونه باید با باس‌های بازی مبارزه کند و نقاط ضعف آن‌ها را به خوبی می‌داند.

در مجموع، این بازیکن در مدت زمان ۶ ساعت و ۱۲ دقیقه موفق شده تا تمام باس‌های بازی را با استفاده از کمان پولادی خود شکست دهد، شاهکاری که شاید حتی درک آن واقعا دشوار باشد.

مطلب پیشنهادی:داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهانترکیب وحشت کیهانی لاوکرفت با تاریک‌ترین عصر انگلستان
داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهان


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا