بازی

ازرا میلر برای فیلمبرداری مجدد The Flash بازگشته است

ازرا میلر برای فیلمبرداری مجدد The Flash بازگشته است

طبق گزارشات جدید، برادران وارنر قصد فیلمبرداری مجدد برخی صحنه‌های فیلم فلش (The Flash) را دارد و در همین راستا یک بار دیگر حاضر به همکاری با ازرا میلر، ستاره جنجالی لیگ عدالت شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ دشمن برتر سوپرمندر برابر نماد قهرمانان کمیک بوکی
۱۰ دشمن برتر سوپرمن

بر اساس گزارش The Wrap، میلر و مدیر برنامه‌هایش در ماه آگوست ملاقاتی با مدیران وارنر داشتند و این ملاقات «بسیار مثبت» بوده است، تا جایی که احتمالا این بازیگر پرحاشیه همچنان در دی‌سی بماند و به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

از سوی دیگر او اخیرا دوباره جلوی دوربین رفته تا عملیات فیلمبرداری مجدد برخی از صحنه‌های فیلم فلش انجام شود. برخی منابع مدعی هستند واکنش‌های اولیه به The Flash نیز مثبت بوده و نتیجتا وارنر قصد ندارد میلر را به‌خاطر رفتارهای مخاطره‌آمیز و جنجالی‌اش طی ماه‌های گذشته کنار بگذارد.

فیلم فلش

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، ازرا میلر طی چند ماه گذشته بارها توسط پلیس بازداشت شد که دلایل آن شامل ضرب و شتم، توهین، تهدید، سرقت و… بود. گرچه این بازیگر طی آگوست اعلام کرد «از مشکلات روانی مختلفی رنج می‌برد» و نهایتا از همگان عذرخواهی کرد.

در هر حال به‌نظر می‌رسد مدیران وارنر تا حد زیادی راضی شده‌اند و به احتمال قوی بازیگر شخصیت مشهور فلش همچنان به فعالیت در دی‌سی ادامه دهد. فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ مصادف با ۲ تیر ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ نسخه ترسناک سوپرمنوقتی نماد امید تبدیل به دلیل وحشت می‌شود
۱۰ نسخه ترسناک سوپرمن


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا