بازی

بازی Apex Legends مد انفرادی را اضافه کرد

بازی Apex Legends مد انفرادی را اضافه کرد

Apex Legends Mobile اکنون دارای یک مد انفرادی (Solo) است که به بازیکنان اجازه می‌دهد به تنهایی با «تیم‌های» بازیکنان انفرادی دیگر روبه‌رو شوند. در اصل یک مد Free-For-All است و اگرچه برای کسانی که ایپکس لجندز را روی موبایل بازی می‌کنند خبر خوبی است، اما متاسفانه در حال حاضر خبری از این مد برای کنسول‌ها یا پی‌سی نیست.

اضافه شدن مد انفرادی در Apex Legends Mobile در پچ نوت شروع فصل Aftershow اشاره شده است. مد سولو که «چالش انفرادی نهایی» نامیده می‌شود، نیاز به توضیح بیشتری ندارد – شما خودتان به تنهایی وارد بازی می‌شوید و باید پیروز میدان شوید.

Apex Legends

مطلب پیشنهادی:Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟جیب ما رو نزن؛ الباقی پیشکش!
Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟

مد انفرادی تاریخچه‌ای طولانی در Apex Legends، فراتر از نسخه موبایل دارد و دقیقاً به همین دلیل است که برخی از بازیکنان از اینکه در نسخه کنسولی اضافه نشده، ناراضی هستند.

استودیو ریسپاون در فصل دوم بازی یک مد انفرادی را به عنوان بخشی از رویداد Iron Crown Collection اضافه کرد. با این حال، همیشه گفته می‌شد که این مد یک پلی‌لیست محدودیت زمانی است و در واقع هم همینطور بود. در نهایت پس از اینکه Respawn گفت تاثیری منفی بر بازی داشته، حذف شد.

سپس گزینه «No-Fill Matchmaking» را اضافه کردند که همانطور که از نامش پیداست، باعث شد بازیکنان در مدهای Duos یا Trios، هم‌تیمی نداشته باشند. این موضوع باعث شد مردم در صورت تمایل بتوانند به صورت انفرادی بازی کنند، اما به این معنی بود که همیشه با سناریوی 1v2 یا 1v3 روبرو می‌شدند، بنابراین گزینه مطلوبی نبود.

Apex Legends

از آنجا که مد انفرادی از درخواست‌های همیشگی بازیکنان بوده، طبیعتا عده‌ای از این به‌روزرسانی Apex Legends Mobile به عنوان راهی برای بازگشت دوباره به ایپکس استفاده می‌کنند.

با این حال، دیگران اشاره کرده‌اند که مانند بسیاری از اسپین‌آف‌های موبایل، نسخه تلفن همراه ایپکس یک نوع بازی و محیط کاملاً متفاوت با Apex Legends اصلی دارد (حتی لجندهای انحصاری خود را دارد)، بنابراین قابل مقایسه نیستند. این بازی توسط استودیو Lightspeed & Quantum و «تحت نظارت ریسپاون» ساخته شده، بنابراین تفاوت در سازندگان نیز وجود دارد.

Respawn هیچ نشانه‌ای مبنی بر بازگشت مد سولو به نسخه اصلی Apex Legends نشان نداده، بنابراین در حال حاضر این مد را تنها در موبایل می‌توانید تجربه کنید.

مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا