بازی

کارگردان فیلم Silent Hil: چندین بازی سایلنت هیل در دست توسعه است

کارگردان فیلم Silent Hil: چندین بازی سایلنت هیل در دست توسعه است

«کریستف گان»، کارگردان فیلم Silent Hill سال ۲۰۰۶ و همچنین ریبوت سینمایی آینده، بار دیگر فاش کرد که کونامی در حال توسعه چندین بازی Silent Hill است.

سازنده فیلم طی مصاحبه‌ای این خبر را تایید کرد. او چند ماه قبل نیز ادعا کرده بود که کونامی به دنبال احیای فرنچایز ترسناک روانشناختی خود است و یکی از بازی‌های در حال ساخت بازسازی Silent Hill 2 از Bloober Team خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

من با تیم سایلنت، سازندگان اصلی کونامی کار می‌کنم. در حال حاضر چندین بازی در حال توسعه است، چندین تیم روی آن‌ها کار می‌کنند و فرنچایز را احیا خواهند کرد. فکر می‌کنم آن‌ها واقعا تحت تاثیر موفقیت ریمیک‌های Resident Evil قرار گرفته‌اند که بازی‌های استثنایی هستند.

در بخش دیگری از این مصاحبه همچنین میزبان اشاره شد که «ما می‌دانیم Bloober Team در حال کار روی ریمیک Silent Hill 2 است» و گان به سادگی پاسخ داد: «بله».

بازی Silent Hill

نظرات گان در حالی ارائه شده که پروژه‌ای به نام Silent Hill: The Short Message اخیرا در کره جنوبی رتبه‌بندی شده بود که به نظر می‌رسد نسخه نمایشی یک عنوان بسیار بزرگتر است.

نسخه اصلی بازی Silent Hill در سال ۱۹۹۹ برای PSOne عرضه شد و زمینه‌ساز بازی‌های موفق دیگری از جمله Silent Hill 2 و Silent Hill 3 شد. تقریبا از سال گذشته طرفداران منتظر اخباری درباره بازی جدید این سری هستند که اکنون به‌نظر می‌رسد در آینده نزدیک شاهد انتشار آن خواهیم بود.


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا