بازی

پروسه ساخت God of War Ragnarok رسما به پایان رسید

پروسه ساخت God of War Ragnarok رسما به پایان رسید

God of War Ragnarok یکی از موردانتظارترین بازی‌های امسال است و شور و هیجان پیرامون عنوان اکشن ماجراجویی سونی بالا گرفته است زیرا کمی بیش از یک ماه دیگر تا عرضه آن فاصله داریم. اکنون خبر رسیده که این بازی به یک نقطه عطف مهم در روند توسعه خود رسیده است.

استودیو Santa Monica شب گذشته با ارسال تصویری در اکانت توییتر خود رسما اعلام کرد که God of War Ragnarok گلد شده است. این بدان معناست که سازندگان پروسه ساخت را به پایان رساندند و بازی آماده ارسال برای فشرده شدن روی دیسک‌ها است.

God of War Ragnarok

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟

استودیوی سانتا مونیکا احتمالاً به کار روی پولیش کردن و رفع اشکالات ادامه خواهد داد، اما هر کاری که از این نقطه به بعد انجام شود به صورت پچ‌های روز اول یا پس از عرضه نهایی بازی عرضه خواهد شد.

جالب اینجاست که در پیام استودیو سانتا مونیکا در توییتر به «شریک‌هایی» اشاره شده که از توسعه این عنوان پشتیبانی کردند و در تصویر استودیوهای همکار پلی‌ استیشن مانند Bluepoint Games و Valkyrie Entertainment مشاهده می‌شود.

همانطور که اخیرا گزارش شده بود، به نظر می‌رسد استودیو Jetpack Interactive که پورت نسخه پی‌سی گاد آو وار را بر عهده داشت، از پروسه ساخت عنوان جدید سری نیز پشتیبانی کرده است.

تریلر داستانی God of War Ragnarok در برنامه ماه گذشته State of Play منتشر شد و زمینه را برای آنچه که وعده پایانی عظیم برای حماسه اسکاندیناوی (Norse) این سری می‌دهد، آماده کرد.

God of War Ragnarok

از آن زمان گزارش‌ها ادعا می‌کنند که بازی تقریباً ۴۰ ساعت به طول خواهد کشید و ماموریت‌های جانبی بیشتری نیز در آن گنجانده شده است، در حالی که جزئیاتی در مورد چندین جناح (Faction) درون بازی نیز ظاهر شده بود.

بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برای پلی استیشن ۴ و ۵ عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای درجات سختی بازی God of Warز سختی بود مرد را راستی!
راهنمای درجات سختی بازی God of War


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا