بازی

آپدیت جدید بازی Forza Horizon 5 به‌زودی منتشر می‌شود

آپدیت جدید بازی Forza Horizon 5 به‌زودی منتشر می‌شود

سری فورتزا هورایزن به زودی دهمین سالگرد عرضه خود را جشن می‌گیرد و استودیو Playground Games فعالیت‌های زیادی را برای بازیکنان Forza Horizon 5 در نظر گرفته است.

آپدیت «سالگرد ۱۰ سالگی» یا همان 10Year Anniversary در روز ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) با هزاران محتوای جدید، از داستان جدید Horizon Origins و ماشین‌های جدید گرفته تا بازگشت Midnight Battles، از راه خواهد رسید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Tale of Bistunتراژدی عشق و زندگی
بررسی بازی The Tale of Bistun

Horizon Origins شامل پنج فصل با حضور اسکات تایلر از Bass Arena است که نمادین‌ترین لحظات مجموعه را جشن می‌گیرد. Dodge SRT Viper GTS Anniversary Edition 2013 پس از تکمیل تمام فصل‌ها و ادای احترام به ماشین کاور بازی اول، باز خواهد شد.

Midnight Battles اساساً مسابقات شاخ به شاخ هستند که اگر مسابقه را پیروز شوید، ماشین حریف به شما پاداش داده می‌شود. برای باز کردن قفل هر نبرد نیمه شب، باید در چهار مسابقه Street Scene برنده شوید و در مجموع چهار مسابقه وجود دارد.

پیست‌های نبرد نیمه‌شب در بخش Rivals نیز موجود خواهد بود. خودروهایی که می‌توان به دست آورد عبارتند از:

  • فورد موستانگ Mach 1 محصول ۱۹۷۱
  • هوندا سیویک CRX Mugen محصول ۱۹۸۴
  • تویوتا سلیکا SS-I محصول ۲۰۰۳
  • لامبورگینی Murciélago LP 670-4 SV محصول ۲۰۱۰

همچنین یک پلی‌لیست جشنواره چهار هفته‌ای با موضوع سالگرد از ۲۱ مهر آغاز می‌شود و اتومبیل‌های کلاسیک مانند Ferrari 599XX محصول ۲۰۱۰، Koenigsegg Agera محصول ۲۰۱۱ و غیره را ارائه می‌دهد.

Forza Horizon 5

اگر این موارد کافی نبود، Horizon Mixtape به عنوان یک ایستگاه رادیویی دائمی جدید به بازی اضافه می‌شود. این ایستگاه به میزبانی تایلر، برخی از به یاد ماندنی‌ترین آهنگ‌های این مجموعه را پخش خواهد کرد. آهنگ‌های جدید با تکمیل Accolades برای داستانHorizon Origins و برنده شدن در مسابقات قهرمانی فصلی در پلی‌لیست جشنواره باز می‌شوند.

برای مطالعه تمام جزئیات مربوط به آپدیت سالگرد ۱۰ سالگی سری می‌توانید به اینجا مراجعه کنید. Forza Horizon 5 هم اکنون برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا