رمز ارز

ریزش بیت‌کوین به زیر ۶۰ هزار دلار قبل از هاوینگ! چه اتفاقی در بازار افتاده؟

ریزش بیت‌کوین به زیر ۶۰ هزار دلار قبل از هاوینگ! چه اتفاقی در بازار افتاده؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده های بازار نشان می‌دهند که صبح امروز و در پی انتشار گزارش‌هایی مبنی بر حمله ادعایی اسراییل به ایران و شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان، قیمت بیت کوین (BTC) بار دیگر به زیر ۶۰ هزار دلار سقوط کرده است.
گمانه‌زنی‌ها پیرامون درگیری‌ها در خاورمیانه، سرمایه‌گذاران را تشویق کرده تا به دارایی‌های امن سنتی مانند اوراق قرضه، طلا و دلار پناه ببرند. در همین حال، معامله‌گران بازارهای سفته‌بازی، از جمله سهام و ارزهای دیجیتال، با ضرر سنگینی مواجه شده‌اند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

به این ترتیب، در حالی که تنها یک روز با رویداد هاوینگ بیت کوین فاصله داریم، قیمت این ارز دیجیتال در حال تجربه نوسانات شدیدی است. حتی پس از سقوط امروز بیت کوین به زیر ۶۰ هزار دلار، این ارز دیجیتال توانسته ضررهای خود را جبران کند و در حال حاضر در محدوده ۶۴،۶۰۰ دلار معامله می‌شود.
ریزش بیت‌کوین به زیر ۶۰ هزار دلار قبل از هاوینگ! چه اتفاقی در بازار افتاده؟از لحاظ تاریخی، اجرای هاوینگ اغلب قیمت بیت کوین را به سمت بالا سوق می‌دهد. با این حال، درگیری مداوم در خاورمیانه این پتانسیل را دارد که افت گسترده‌تری را برای بازار ارزهای دیجیتال به همراه داشته باشد. از سوی دیگر، غول بانکی جی‌پی مورگان می‌گوید که تاثیر رویداد هاوینگ در حال حاضر در قیمت بیت کوین منعکس شده است. جی‌پی مورگان معتقد است که بازار همچنان در شرایط اشباع خرید قرار دارد و قیمت بیت کوین ممکن است پس از وقوع هاوینگ شاهد یک روند نزولی باشد.

منبع

کوین‌گیپ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا