بازی

اولین تصاویر از انیمیشن Super Mario لو رفت

اولین تصاویر از انیمیشن Super Mario لو رفت

همانطور که می‌دانید انیمیشن سوپر ماریو با اسم The Super Mario Bros. Movie در دست ساخت قرار دارد و اکنون اولین تصویر از آن لو رفته است.

ساعاتی دیگر یک رویداد Nintendo Direct برگزار می‌شود ولی پیش از آن تصویری از انیمیشن Super Mario لو رفته است. این تصاویر مربوط به تبلیغ در مک‌دونالد بوده که ماریو و پرنسس پیچ را نشان می‌دهد. قرار است طی رویداد نینتندو دایرکت برای اولین بار تریلری از The Super Mario Bros. Movie منتشر شود. 

مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۵ تکنولوژی نوآورانه در انیمیشن‌های دیزنی و پیکسارتکنولوژی‌هایی که انیمیشن‌سازی را برای همیشه تغییر دادند
نگاهی به ۵ تکنولوژی نوآورانه در انیمیشن‌های دیزنی و پیکسار

تاکنون جزییات زیادی از انیمیشن Super Mario منتشر نشده و تنها نام برخی از بازیگران اصلی مشخص شده است. در انیمیشن Super Mario کریس پرت نقش ماریو، آنیا تیلور-جوی نقش پرنسس پیچ، چارلی دی نقش لوئیجی، جک بلک نقش باوزر و ست روگن نقش دانکی کونگ را برعهده دارند.

البته عدم انتخاب چارلز مارتینت (Charles Martinet) که از سال ۱۹۹۲ صداپیشه شخصیت ماریو هست، باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران شده است. با این وجود به نظر می‌رسد که نینتندو از کار با پرت راضی بوده و این بازیگر و صداپیشه توانسته به خوبی از پس وظایف خود برآید.  

انیمیشن سوپر ماریو (Super Mario) ابتدا در تاریخ ۷ آپریل ۲۰۲۳ (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) در آمریکای شمالی و سپس در تاریخ ۲۸ آپریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) در ژاپن اکران می‌شود.  

مطلب پیشنهادی:۴ انیمه کلاسیک که الهام‌بخش انیمیشن Turning Red بودندتاثیر شگرف انیمه‌های محبوب بر انیمیشن جدید پیکسار
۴ انیمه کلاسیک که الهام‌بخش انیمیشن Turning Red بودند


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا