بازی

تریلر هنگام عرضه بازی Call of Duty Modern Warfare 2 منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر هنگام عرضه بازی Call of Duty Modern Warfare 2 منتشر شد [تماشا کنید]

فاصله چندان زیادی با عرضه بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر ۲ (Call of Duty Modern Warfare 2) نداریم و اکنون اکتیویژن لانچ تریلر آن را منتشر کرده است. 

این دنباله قرار است مانند نسخه سال ۲۰۱۹ بی‌رحم، وحشتناک، تلخ، بی‌امان و شجاع باشد. سیستمی نیز در بازی وجود دارد که فضای سنگین و تاریک بازی را تکمیل می‌کند. به نظر می‌رسد که استودیو سعی در روایت داستانی خاکستری را دارد که هیچ برنده‌ای نخواهد داشت و احتمالا به چرخه طاقت فرسای جنگ علیه مواد مخدر اشاره دارد.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

Call of Duty Modern Warfare 2 یکی از مورد انتظارترین بازی ها سال است که اکتیویژن و استودیو اینفینیتی وارد برای آن سنگ تمام گذاشته‌اند. مدرن وارفر ۲ با ویژگی‌ها و مکانیزم‌های جدید به بازار عرضه می‌شود که تاکنون در این سری دیده نشده‌ است. اکنون تریلر هنگام عرضه Call of Duty Modern Warfare 2 منتشر شده که در زیر قابل تماشا است:

بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفر ۲ با سه حالت مختلف به بازار عرضه می‌شود: کمپین داستانی، بخش چند نفره و یک مد کو-آپ جدید. همچنین در اواخر سال ۲۰۲۲ شاهد عرضه وارزون ۲.۰ (Warzone 2.0) هستیم. مد سوم که DMZ نام دارد نیز در سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود و در یک جهانِ باز جریان دارد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای پی‌ سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارندآن‌هایی که حضورشان روح دوباره‌ای در کالبد مجموعه می‌دمد
شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارند


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا