بازی

هم‌اکنون می‌توان Steam Deck را بدون رزرو خریداری کرد

هم‌اکنون می‌توان Steam Deck را بدون رزرو خریداری کرد

شرکت ولو (Valve) به تازگی اعلام کرده که برای خرید کنسول دستی استیم دک (Steam Deck) دیگر لیست انتظار وجود ندارد. کاربران اکنون می‌توانند مستقیماً از وب‌سایت رسمی بدون نیاز به رزرو، کنسول را خریداری کنند و منتظر بمانند تا به جای خود در صف برسد.

این شرکت در توییتی نوشت:

از امروز، استیم دک بدون رزرو در دسترس است. هم‌اکنون سفارش خود را انجام دهید و ما آن را برای شما ارسال می‌کنیم.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟برای بازی خریدن روی پی‌سی نیازی نیست ۶۰ دلار بپردازید
چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟

این شرکت همچنین اعلام کرد که Docking Station استیم دک نیز از امروز در دسترس قرار دارد. این دستگاه ۹۰ دلار قیمت دارد و می‌توان از آن برای نمایش Steam Deck روی تلویزیون یا مانیتور استفاده کرد یا به سادگی به عنوان پایه شارژ عمل خواهد کرد.

ولو در پرسش‌های متداول مربوط به این دستگاه تاکید کرد که Docking Station تنها راه برای نمایش بازی‌های Steam Deck بر صفحه نمایش نیست و تعدادی دیگر از داک‌های USB-C سازندگان ثالث نیز با کنسول دستی سازگار هستند.

این شرکت اضافه کرد با وجود اینکه استیم دک در حال حاضر موجود است، ممکن است به طور موقت در آینده دوباره موجودی آن‌ها به اتمام برسد.

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا Steam Deck را در انبار نگه داریم، اما همیشه این احتمال وجود دارد که میزان تقاضا فراتر از انتظارات باشد. اگر این اتفاق بیفتد، برخی از مدل‌ها در برخی مناطق ممکن است به طور موقت به حالت رزرو برگردند.

Steam Deck

گرگ کومر، طراح شرکت ولو، ماه گذشته در مصاحبه‌ای با مجله Weekly Famitsu گفت که به احتمال زیاد نسل بعدی سخت افزار Steam Deck در آینده عرضه خواهد شد.

اگر تغییری اساسی و ناگهانی صورت نگیرد، عرضه نسل بعدی محصولات استیم دک در آینده برنامه‌ریزی شده است. تِم، اندازه و شکل این دستگاه تغییر خواهد کرد و حتی ممکن است به یک دستگاه استریم تبدیل شود. توسعه Steam Deck ادامه خواهد یافت.

مطلب پیشنهادی:چطور از استیم به صورت آفلاین استفاده کنیم؟استیم و باز هم یک برگ برنده حسابی!
چطور از استیم به صورت آفلاین استفاده کنیم؟


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا