رمز ارز

ثبت رکوردی جدید برای ظرفیت شبکه بیت کوین به چه معناست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مجموع ظرفیت کانال‌های عمومی شبکه لایتنینگ بیت کوین برای اولین بار از ۵۰۰۰ بیت کوین عبور کرد. علی‌رغم کاهش حدود ۶۰ درصدی قیمت بیت کوین در سال جاری، تعداد کانال‌ها و گره‌های لایتنینگ، به‌طور پیوسته افزایش یافته است.
ظرفیت بیشتر در شبکه لایتنینگ به این معنی است که نقدینگی بیشتری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که به‌وسیله آن، می‌توان حجم بیشتری از تراکنش‌ها را با سرعت بالاتر به انجام رساند.
پلتفرم مساری (Messari) به‌تازگی اعلام کرده که شبکه لایتنینگ در سال گذشته از رکود کلی بازار جدا بوده و علی‌رغم کاهش بیش از ۵۷ درصدی قیمت بیت کوین، معیارهای کلیدی این شبکه به‌طور پیوسته رشد کرده‌اند. بر اساس این گزارش، تعداد کانال‌ها و گره‌های لایتنینگ به ترتیب ۲۴ و ۱۴ درصد افزایش داشته‌اند.
به گزارش پلتفرم تجزیه‌وتحلیل داده Arcane Research، عبور ظرفیت لایتنینگ از مرز ۵ هزار بیت کوین با ارزش دلاری ۱۰۰ میلیون دلار، عمدتا به خاطر افزایش ظرفیت کانال‌های River Financial و Loop، توسط شرکت لایتنینگ لبز (Lightning Labs)، شرکت سازنده شبکه لایتنینگ بوده است.
اقدام السالوادور برای پذیرش بیت کوین به‌عنوان یک ارز قانونی و به دنبال آن، به‌کارگیری پرداخت‌های لایتنینگ توسط شرکت‌های بزرگی مانند مک‌دونالد، نقاط عطف مهم دیگری برای زیرساخت‌های این شبکه بوده‌اند.
شرکت لایتنینگ لبز همچنین به‌تازگی اعلام کرد که بودجه‌ای ۷۰ میلیون دلاری برای پیشرفت و توسعه این شبکه جمع‌آوری شده که آن را قادر می‌سازد، سالانه تا تریلیون‌ها دلار تراکنش انجام دهد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا