بازی

فیلمبرداری سریال Daredevil: Born Again احتمالا زودتر آغاز شود

فیلمبرداری سریال Daredevil: Born Again احتمالا زودتر آغاز شود

خبر خوب برای طرفداران این است که فیلمبرداری سریال Daredevil: Born Again زودتر از آنچه قبلا اعلام شده بود آغاز خواهد شد. در حقیقت گزارش جدیدی نشان می‌دهد که تا چند ماه دیگر فیلمبرداری اصلی سریال دردویل با حضور چارلی کاکس شروع می‌شود. بر این اساس فیلمبرداری ۱۸ اپیزود از سریال Daredevil: Born Again بین ماه‌های فوریه و دسامبر سال ۲۰۲۳ طی یک دوره ۱۱ ماهه آغاز می‌شود.

مطلب پیشنهادی:ثور اساطیری با ثور مارول چه تفاوت‌هایی دارد؟سفری از دل افسانه‌ها تا صفحات کمیک
ثور اساطیری با ثور مارول چه تفاوت‌هایی دارد؟

همچنین اعلام شده که این سریال برخلاف آتلانتا، جایی که اکثر پروژه‌های مارول فیلمبرداری می‌شوند، قرار است در شهر نیویورک انجام شود. جالب است بدانید که سه فصل سریال قبلی دردویل نیز تقریبا به طور کامل در نیویورک فیلمبرداری شده بود.

پس از آخرین حضور شخصیت دردویل در DefendersVerse، مت مورداک با بازی چارلی کاکس در یک صحنه از فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» دیده شد و طرفداران او را در سریال She-Hulk: Attorney at Law نیز خواهند دید. جسیکا گائو، نویسنده سریال She-Hulk درباره حضور دردویل در این سریال گفت:

این واقعا شبیه داستان‌های کامیک است و حضور چارلی کاکس در کنار شی‌هالک ترکیب کاملا خوبی را به وجود آورده است. هردوی آن‌ها وکیل و ابرقهرمان هستند، از این حیث وجه مشترک بسیار خوبی با یکدیگر دارند.

سریال دردویل

 لازم به ذکر است که بازگشت وینست دن آفریو در نقش کینگ‌پین در این سریال تایید شده و وی به همراه کاکس در سریال‌های She-Hulk و Echo نیز حضور خواهد داشت.

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، سریال Daredevil: Born Again قرار است در بهار ۲۰۲۴ از دیزنی پلاس پخش شود و تاکنون تاریخ دقیق‌تری برای آن اعلام نشده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ خواهر و برادر برتر مارولاز اسکارلت ویچ و کوئیک‌سیلور تا ثور و لوکی
۱۰ خواهر و برادر برتر مارول


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا