بازی

برزیل با خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت موافقت کرد

برزیل با خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت موافقت کرد

پس از تحقیقات فراوان نهاد نظارتی برزیل اعلام کرد که خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت را به رسمیت می‌شناسد و مخالفتی با آن نخواهد داشت. 

انحصاری شدن فرانچایز کال آو دیوتی در ماه‌های گذشته موضوع بسیار مهمی بوده و این احتمال وجود دارد که تاثیر زیادی در بازار داشته باشد. شورای اداری دفاع اقتصادی (CADE) اعلام کرد اگر Call of Duty به انحصار ایکس باکس در آید، ممکن است بازیکنان زیادی از پلی استیشن به این کنسول مهاجرت کنند. 

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

با این وجود برای این دسته از بازیکنان انتخاب دیگری هم وجود دارد، آن‌ها می‌توانند به پلی استیشن وفادار باقی مانده و فرانچایز Call of Duty را رها کنند. این سازمان می‌دانند بازی‌های انحصاری چه اندازه برای موفقیت کنسول‌ها اهمیت دارد و آن‌ها را یکی از عوامل موفقیت‌های پلی استیشن و نینتندو نسبت به مایکروسافت می‌داند. 

اینکه نینتندو از بازی‌های اکتیویژن بلیزارد پشتیبانی نمی‌کند نیز در تصمیم CADE تاثیر داشته است و نشان می‌دهد که سونی به فرانچایز کال آو دیوتی نیازمند نیست. از طرف دیگر سونی با پلی استیشن طی ۲۰ سال گذشته در صنعت ویدئو گیم پیش‌تاز بوده و تعداد زیادی بازی انحصاری، ارتباط نزدیک با ناشرها مختلف و طرفداران وفادار زیادی هم دارد.

اکتیویژن

CADE همچنین اعلام کرده که هدف مرکزی این سازمان حمایت از رقابت به عنوان وسیله‌ای برای ارتقای رفاه مصرف کنندگان برزیلی است، نه دفاع از منافع یک شرکت خاص. از این رو مهاجرت بازیکنان برزیلی از پلی استیشن به ایکس باکس به خودی خود خطری برای رقابت سالم ایجاد نمی‌کند و تاثیر چندان روی بازار این کشور ندارد. 

رگولاتور رقابتی بریتانیا مهلتی نیز تا ۱ ماه مارچ ۲۰۲۳ (۱۰ اسفند) یافته‌های تحقیق خود در مورد قرارداد پیشنهادی مایکروسافت به اکتیویژن بلیزارد را منتشر می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی As Dusk Fallsزمانی که غروب فرا می‌رسد
بررسی بازی As Dusk Falls


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا