رمز ارز

ایلان ماسک بالاخره توییتر را می‌خرد! تاثیر آن بر بازار رمزارزها چیست؟

زمان مطالعه: دقیقه

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا و میلیاردر آمریکایی، به شکل غیرمنتظره‌ای اعلام کرد که خرید ۴۴ میلیاردی توییتر را تکمیل می‌کند.
طی چند ماه کشمکش حقوقی، ایلان ماسک سعی کرده بود با استناد به عدم شفافیت توییتر درباره ربات‌های اسپم، حساب‌های جعلی و سلامت مالی این شرکت، از این معامله عقب‌نشینی کند. اما حالا وکلای او به دادگاه اعلام کرده‌اند که ماسک آماده است تا خرید خود را تکمیل کند. به نظر می‌رسد که توییتر نیز آماده پذیرش شرایط این معامله است. این شرکت در تاریخ چهارم اکتبر در توییتر اعلام کرد که قصد دارد معامله را با قیمت ۵۴٫۲۰ دلار برای هر سهم ببندد.
پیش‌بینی می‌شود پس از تکمیل خرید توییتر توسط ماسک، امکان پرداخت و خرید به‌وسیله ارزهای دیجیتال به این پلتفرم اضافه شود. ماسک قبلا نیز به طرح خود برای به‌کارگیری فناوری بلاکچین برای مبارزه با اسپم و وادار کردن کاربران توییتر به پرداخت ۰٫۱ دوج کوین برای توییت کردن، اشاره کرده بود.
طبق داده‌های نزدک، در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت سهام توییتر با ۲۲٫۲۴ درصد افزایش به ۵۲ دلار به ازای هر سهم رسیده است.
قیمت دوج کوین که همواره شاهد افزایش خود پیرو اقدامات ماسک بوده است، پس از اعلام این خبر نیز هشت درصد افزایش داشته و در زمان نگارش این خبر با قیمت ۰٫۰۶۵ دلار معامله می‌شود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا