بازی

سازندگان اصلی Cyberpunk 2077 برای ساخته دنباله آن به آمریکا می‌روند

سازندگان اصلی Cyberpunk 2077 برای ساخته دنباله آن به آمریکا می‌روند

به‌نظر می‌رسد اعضای اصلی ساخت بازی Cyberpunk 2077 (سایبرپانک ۲۰۷۷) در سی‌دی پراجکت رد قصد نقل مکان به آمریکا و تاسیس یک استودیو جدید را دارند تا به صورت متمرکز روی دنباله بازی (که اخیرا تحت عنوان Project Orion معرفی شد) کار کنند.

پاول ساسکو، مسئول ارشد طراحی مراحل سایبرپانک، در توییتر اعلام کرد که قصد دارد به همراه چند تن از دیگر اعضای کلیدی توسعه بازی به بوستون آمریکا می‌رود تا در شعبه‌ای جدید مشغول کار روی دنباله آن شود.

طبق صحبت‌های ساسکو، «هسته اصلی تیم» پشت Cyberpunk 2077 به بوستون خواهد رفت تا استودیو جدید را تشکیل دهد:

می‌بینم که هواداران سوالاتی دارند و مایلم به برخی از آن‌ها بپردازم. پس از عرضه بسته الحاقی Phantom Liberty برای سایبرپانک، من روی پروژه جدید Orion متمرکز خواهم شد.

من به همراه هسته اصلی تیم راهی بوستون می‌شوم تا استودیو تشکیل دهیم؛ استودیویی که پایه تیم آمریکای شمالی خواهد بود.

Cyberpunk 2077

توسعه دنباله Cyberpunk 2077 پس از انتشار بسته الحاقی Phantom Liberty رسما آغاز می‌شود. هواداران می‌توانند جایی در سال آینده میلادی منتظر این DLC هیجان‌انگیز باشند.

سایبرپانک ۲۰۷۷ پس از چندین تاخیر متعدد نهایتا در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شد و به‌خاطر مشکلات فنی پرتعداد (مخصوصا روی کنسول‌های نسل هشتمی) مورد انتقاد شدید قرار گرفت. با این حال، اکنون که حدود دو سال از انتشار بازی می‌گذرد، سی‌دی پراجکت رد وضعیت آن را به شکل قابل توجهی بهبود بخشیده و جدیدترین آپدیت آن (۱.۶) در کنار انیمه Cyberpunk: Edgerunners طرفداران را دوباره به سوی نایت سیتی کشانده است.

سی‌دی پراجکت رد در آخرین جلسه سهام‌داران همچنین تایید کرد که Cyberpunk 2077 تاکنون بیش از ۲۰ میلیون نسخه فروش داشته است.


تماشا کنید: نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا