بازی

کیانو ریوز احتمالا کارگردانی فیلم BRZRKR را خودش برعهده بگیرد

کیانو ریوز احتمالا کارگردانی فیلم BRZRKR را خودش برعهده بگیرد

کیانو ریوز، بازیگر محبوب هالیوودی که طرفداران او را بیشتر به‌خاطر بازی در نقش‌های اکشن در فیلم‌هایی مانند ماتریکس و جان ویک می‌شناسند، قرار است کارگردانی فیلم کمیک بوکی BRZRKR را برای نتفلیکس برعهده بگیرد.

این کتاب کمیک بوکی توسط خود ریوز نوشته شده و خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و تنها سه هفته پس از انتشار اولین نسخه، نتفلیکس حق ساخت نسخه سینمایی آن را خریداری کرد. این مجموعه دوازده عددی یک جنگجوی فناناپذیر (که شبیه به کیانو ریوز طراحی شده) را دنبال می‌کند که در طول قرن‌های مختلف مبارزه می‌کند.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم مجبوریم – زنان غریبیک روایت خاکستری از یک داستان دقیق و دغدغه‌مند
نقد فیلم مجبوریم – زنان غریب

بر اساس گزارش Collider، کیانو ریوز پس از نگارش این داستان احتمالا قصد دارد خودش کارگردانی فیلم BRZRKR را برعهده بگیرد. البته بد نیست بدانید که این فیلم اولین تجربه کارگردانی او نیست و پیش از این فیلم چینی‌آمریکایی Man of Tai Chi (مردی از تای چی) را کارگردانی کرده بود.

البته او بعدا به دلیل حمایت از تبت و دوستی با دالایی لاما از حضور در سرویس‌های استریم چین منع شد. ریوز پس از ساخت فیلم Man of Tai Chi و به‌ویژه سکانس‌های اکشن دیوانه‌وارش به شدت مورد تحسین قرار گرفت، اما در مجموع با وجود کسب امتیاز ۷۱ درصد در سایت راتن تومیتوز، این فیلم در کارنامه فیلمسازی ریوز خیلی زود به فراموشی سپرده شد.

کیانو ریوز

مجموعه کمیک BRZRKR هنوز به پایان نرسیده و انتظار می‌رود که جلد نهایی آن در سال ۲۰۲۳ و پس از انتشار جلد دوم در سپتامبر ۲۰۲۲ منتشر شود. در حال حاضر علاوه بر این فیلم اقتباسی، یک مجموعه انیمیشنی نیز بر اساس کمیک مذکور در حال تولید است، چراکه استودیو ژاپنی Production I.G برای ساخت دو فصل آن چراغ سبز نشان داده است.

ماتسون تاملین قرار است نگارش فیلمنامه عنوان BRZRKR را برعهده داشته باشد. وی پیش از این فیلمنامه فیلم The Batman به کارگردانی مت ریوز را نیز نوشته بود.

در اخبار مربوط خواندیم که کیانور ریوز در فیلم Constantine 2 به نقش خود برمی‌گردد و همچنین به اقتباس تلویزیونی Devil in the White City اضافه شده است.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنندنگاهی به ژانری که الهام‌بخش یک قرن سینما بوده است
۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنند


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا