بازی

رویداد بعدی نینتندو دایرکت با محوریت انیمیشن ماریو پنجشنبه برگزار می‌شود

رویداد بعدی نینتندو دایرکت با محوریت انیمیشن ماریو پنجشنبه برگزار می‌شود

نینتندو پنج‌شنبه این هفته (۱۴ مهر) میزبان یک رویداد زنده Nintendo Direct خواهد بود که در آن اولین تریلر از انیمیشن ماریو (Super Mario Bros.) منتشر می‌شود.

این اولین نگاه رسمی طرفداران به انیمیشنی خواهد بود که در آن لوله‌کش معروف داستان، همراه با برادر خود (لوئیجی) برای نجات شاهزاده خانم اسیر شده (پرنسس پیچ) به یک هزارتوی زیرزمینی سفرم ی‌کند.

پخش زنده این رویداد را از یوتیوب می‌توانید مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتردانلود نینتندو فقط با یک کلیک!
بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتر

انیمیشن Super Mario Bros اولین بار سال ۲۰۱۸ معرفی شد و سال گذشته بازیگران آن به‌طور رسمی معرفی شدند. «کریس پرت» بازیگر فیلم‌هایی چون Jurassic World و Guardians of the Galaxy در این انیمیشن صداپیشه ماریو و «چارلی دی» از سریال It’s Always Sunny in Philadelphia صداپیشه لوئیجی خواهند بود.

علاوه بر این، «آنیا تیلور جوی» بازیگر سریال محبوب The Queen’s Gambit در نقش پرنسس پیچ، «جک بلک» (School of Rock) در نقش باوزر (Bowser)، «کیگان-مایکل کی» در نقش Toad و «ست روگن» در نقش Donkey Kong صداپیشگی خواهند کرد.

ماریو

در حالی که بسیاری از طرفداران درباره حضور پرت در نقش ماریو تردید دارند، این بازیگر وعده داده که لهجه‌اش برای نقش لوله‌کش «چیزی خواهد بود که تاکنون در دنیای ماریو شنیده نشده است.»

انیمیشن ماریو ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) اکران شود. اما استودیو سازنده بدون ارائه هیچ دلیلی اکران آن را تا ۷ آوریل ۲۰۲۳ (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) برای آمریکای شمالی و ۲۸ آوریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) برای ژاپن به تعویق انداخت.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Mario Party Superstarsصد بازی و یک دنیا سرگرمی
بررسی بازی Mario Party Superstars


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا