بازی

تور استانبول هتل دیوان + قیمت

تور استانبول هتل دیوان + قیمت

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هتل دیوان یکی از هتل‌های 5 ستاره معروف در استانبول است که بسیاری های از آژانس‌های گردشگری برای برگزاری تور ترکیه استانبول https://www.alibaba.ir/tour/turkey-istanbulآن را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. این هتل یکی از بهترین‌ها در ترکیه است و با داشتن امکانات و خدمات عالی و البته قرارگیری در بهترین نقطه شهر می‎تواند یک انتخاب خوب برای مسافران استانبول به شمار رود. در این مطلب با ما همراه شوید تا کمی بیشتر با این هتل 5 ستاره آشنا شویم.

موقعیت هتل دیوان استانبول

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، این هتل در بهترین نقطه شهر از نظر میزان دسترسی واقع شده است. هتل دیوان استانبول در میدان تکسیم یعنی درست در مرکز شهر واقع شده و اطراف آن پر از کافه‌ها، رستوران‎ها و مراکز خرید است. هتل دیوان در فاصله 20 کیلومتری از فرودگاه استانبول واقع شده است و اگر در تور ترکیه استانبول این هتل انتخاب شده باشد، خیالتان بابت دسترسی به هر چیزی آلوده باشد.

اتاق‌های هتل دیوان

برای اقامت در این هتل انواع مختلفی از اتاق و سوئیت فول امکانات وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها اتاق مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. این هتل 191 اتاق و سوئیت فول امکانات دارد که با آنها آشنا خواهیم شد.

اتاق دلوکس

این اتاق‌ها تقریبا 36 متری بوده و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره و یک مبل تخت شو در آن قرار دارد.چشم انداز این اتاق‌ها بسیار زیبا و تماشایی است.

سوئیت‌های یک خوابه

این سوئیت‌ها 54 متری بوده و داخل آن یک مبل تخت خواب شو و یک تخت دو نفره قرار دارد.

سوئیت کینگ یک خوابه

در این سوئیت‌های 54 متری یک تخت دو نفره کینگ و یک مبل تخت خواب شود وجود داشته و چشم انداز آن به سوی پارک است.

اتاق سوپریر

این اتاق‌ها 33 متر مربع مساحت داشته و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره را در خود جای داده‌اند. چشم انداز برخی از آن‌ها شهر و برخی پارک است.

اتاق‌های خانوادگی تودرتو

این اتاق‌ها اندازه‌ای به بزرگی 66 متر مربع داشته و علاوه بر یک تخت دو نفره کینگ و دو تخت تک نفره، یک میز ناهار خوری 8 نفره هم دارد.

اتاق دلوکس تویین

این اتاق‌ها نیز 36 متری بوده، دو تخت تک نفره داشته و چشم اندازی به سمت پارک دارد.

این مطلب را هم بخوانید: معرفی بهترین اپلیکیشن های مسیریابی در سفرهای داخلی

تور استانبول هتل دیوان + قیمت

امکانات اتاق‌های هتل

بعد از انتخاب این هتل در تور ترکیه استانبول، شما هر اتاق یا سوئیتی را که انتخاب کنید، تمامی امکانات مورد نیاز در اختیارتان قرار دارد. سرویس‌های خواب قرار داده شده در اتاق‌ها همگی بسیار راحت بوده و جنس پارچه آن‌ها پارچه با کیفیت مصری است. تهویه مناسب در هر اتاق وجود دارد و شما می‌توانید میزان دما و رطوبت هوای اتاق را کنترل کنید. در هر اتاق سرویس بهداشتی و حمام وجود دارد. اگر کودک همراه خود دارید، از او داخل اتاق پرستاری می‌شود، البته هزینه آن جداگانه باید پرداخت شود. از دیگر امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تلویزیون صفحه تخت
  • گاو صندوق
  • گهواره یا تخت کودک
  • میز تحریر

رستوران‌های هتل دیوان

در صورتی که آژانس گردشگری شما برای تور ترکیه استانبول این هتل زیبا را انتخاب کرده باشد، شما برای وعده‌های غذایی خود نیز مشکلی نخواهید داشت. در این هتل 3 رستوران حرفه‎ای و عالی وجود دارد که انواع غذاهای کلاسیک و فست فود بین المللی در آن‌ها سرو می‌شود.

رستوران دیوان کوکانتا

این رستوران مخصوص طبخ غذاهای مدیترانه‌ای است که ناهار و شام سرو می‌کند. برای سرو غذا در این رستوران از قبل باید میز رزرو کرده باشید.

رستوران مارومی

اگر دوست دارید طعم متفاوت غذاهای چینی و ژاپنی را بچشید، این رستوران با رزرو وقت قبلی پذیرای شما خواهد بود.

رستوران دیوان پاپ

رستوران دیوان پاپ نیز مخصوص غذاهای بین المللی است و علاوه بر ناهار و شام می‌توانید صبحانه را نیز در آن سرو کنید.

تور استانبول هتل دیوان + قیمت

فاصله با جاذبه‌های گردشگری ترکیه

با اقامت در این هتل و انتخاب تور ترکیه استانبول، شما به اغلب مکان‌های گردشگری در استانبول نزدیک هستید و می‌توانید با خودرو و یا پای پیاده به راحتی خودتان را به آن‌ها برسانید.

  • فاصله با میدان تکسیم 8 دقیقه پیاده روی
  • فاصله با خیابان استقلال 10 دقیقه پیاده روی
  • فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک 17 دقیقه پیاده روی
  • فاصله تا دلما باغچه 8دقیقه با خودرو
  • فاصله با ایاصوفیه 30 دقیقه با خودرو
  • فاصله با کاخ توپکاپی 30 دقیقه با خودرو
  • فاصله با برج گالاتا 14 دقیقه با خودرو

هزینه اقامت در هتل دیوان چقدر است؟

با توجه به 5 ستاره بودن این هتل و موقعیت دسترسی خوب آن، اگر تور ترکیه استانبول این هتل را برای محل اقامت مسافران خود انتخاب کرده باشد، هزینه اقامت کمی زیاد خواهد شد. در این هتل حداقل هزینه دریافتی برای یک نفر و یک شب حدود 20 میلیون تومان است و اگر شما بخواهید اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس‌تر را نیز انتخاب کنید، این هزینه تا 2 یا 3 برابر نیز می‌تواند افزایش پیدا کند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا