عمومی

قابلیت جدید یوتیوب تماشای بخش‌های جذاب ویدئو را آسان‌تر می‌کند

یوتیوب اکنون بخش‌هایی از ویدئوها که بیشتر بازپخش شده‌اند، در نسخه‌ی وب و تلفن‌همراه خود هایلایت می‌کند. این ویژگی قبلاً به‌صورت آزمایشی برای مشترکان YouTube Premium دردسترس بود؛ اما امروز برای همه کاربران منتشر می‌شود.

به‌گزارش ورج، اکنون می‌توان به‌راحتی متوجه شد کاربران به کدام بخش‌های ویدئو بیشتر توجه نشان می‌دهند. برای این کار، تنها کافی است به گراف بالای نوار پیشرفت قرمز یوتیوب توجه کنید. هر کجای نمودار بالاتر از بخش‌های دیگر باشد، نشان‌دهنده‌ی این است که بیشتر بازپخش شده است؛ درنتیجه، می‌توان آن قسمت را انتخاب و تماشا کرد.

قابلیت جدید یوتیوب با توانایی هایلایت بخش هایی که زیاد بازپخش شده اند

با اینکه ویژگی جدید یوتیوب ساده به‌نظر می‌رسد، بسیار کاربردی است. اکنون کاربران می‌توانند به‌راحتی و با سرعت زیاد به بخش‌هایی از ویدئو دسترسی داشته باشند که برایشان ارزشمند است. همچنین، می‌توان قابلیت مذکور را به‌عنوان ابزاری جدیدی برای تولیدکنندگان محتوا دانست که می‌تواند به آن‌ها نشان دهد بینندگان به کدام بخش توجه بیشتری نشان داده‌اند.

شرکت مذکور این ویژگی را به‌عنوان بخشی از بسته‌ی به‌روزرسانی‌های جدید خود معرفی کرده است که فیلم‌های طولانی‌تر را به بخش‌های قابل مدیریت و دسترس‌تری تقسیم می‌کند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا