بازی

بازی جدید Need for Speed پنجشنبه معرفی خواهد شد

بازی جدید Need for Speed پنجشنبه معرفی خواهد شد

بازی Need for Speed بعدی سرانجام در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) و ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت تهران معرفی خواهد شد. هنوز جزئیات دیگری از بازی فاش نشده و الکترونیک آرتز از آن به عنوان «تکامل» فرنچایز مسابقه‌ای خود از Criterion Games یاد کرده است.

در طول چند ماه گذشته، شایعات متعدد و بسیار زیادی درباره این بازی جدید منتشر شده است. اخیرا نیز جف گراب به آن اشاره کرده بود. گفته می‌شود که این عنوان Need for Speed Unbound نام خواهد داشت و بازیکنان را در شهری با نام Lake Shore City, که بر اساس شیکاگو ساخته شده، قرار می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بهترین فیلم‌های ویدیوگیمی ‌که دیدیماز نید فور اسپید تا مورتال کامبت
تیم lastech: بهترین فیلم‌های ویدیوگیمی ‌که دیدیم

از طریق این لینک یوتیوب می‌توانید معرفی بازی را به‌صورت زنده تماشا کنید.

Need for Speed

طبق ویدیو کوتاهی که ماه گذشته از بازی Need for Speed بعدی منتشر شده بود، ظاهرا این عنوان سبک انیمه‌ای خواهد داشت که البته نحوه ساخت دقیق آن هنوز مشخص نشده است. با این حال، گیم‌پلی فاش شده از آن، ماشینی با بال‌های انیمیشنی را نشان می‌داد که پس از پرش بلند خود به مانعی برخورد می‌کند.

Need for Speed بعدی ظاهرا قرار است در ۲ دسامبر‌ (۱۱ آذر) منتشر شود و طبق گزارش‌های قبلی، برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پی‌سی منتشر خواهد شد. متاسفانه ظاهرا بازیکنان کنسول‌های نسل قبلی به آن دسترسی نخواهند داشت. همچنین آزمایش بازی از ۱۳ تا ۱۸ اکتبر (۲۱ تا ۲۶ مهر) انجام می‌شود. پیشتر در مطلبی تحت عنوان «۱۵ چیزی که از Need for Speed 2022 می‌خواهیم» درباره این بازی بیشتر توضیح داده بودیم.

انتظار می‌رود که پنجشنبه این هفته جزئیات کامل این بازی منتشر شود که تیم lastech مانند همیشه اخبار مربوط به آن را در سایت خود پوشش خواهد داد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیستاگر تیم برتون بازی فانتزی می‌ساخت
بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیست


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا