بازی

فیلم‌برداری فصل ۲ سریال The Lord of the Rings آغاز شد

فیلم‌برداری فصل ۲ سریال The Lord of the Rings آغاز شد

پخش فصل اول سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power) همچنان ادامه دارد ولی آمازون از حالا فیلم‌برداری فصل دوم آن را آغاز کرده است.

دو قسمت ابتدایی ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت به پربیننده‌ترین سریال پلتفرم‌های استریم تبدیل شده بود و تعداد بسیار زیادی بیننده داشت. اکنون فیلم‌برداری فصل دوم The Lord of the Rings: The Rings of Power در نیوزلند آغاز شده است، کشوری که میزبان سه‌گانه اصلی  ارباب حلقه ها و Hobbit هم بود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌هاپایان هیجان‌انگیز یک داستان ملال‌آور
نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌ها

در فصل دوم همچنین شاهد شخصیت سیردان (Círdan) نیز خواهیم بود که یکی از پیرترین و عاقل‌ترین الف‌ها است. البته هنوز بازیگر این شخصیت انتخاب نشده است ولی احتمالا به زودی به طرفداران معرفی خواهد شد. با توجه موفقیت بسیار زیاد فصل اول، انتظار می‌رود که برای فصل دوم سریال Lord of the Rings نیز بودجه بسیار زیادی در نظر گرفته شود. 

سریال ارباب حلقه ها

سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت برای اولین بار افسانه‌های قهرمانانه عصر دوم تاریخ سرزمین میانه را به نمایش می‌گذارد. این درام حماسی هزاران سال قبل از وقایع هابیت و ارباب حلقه‌ها از تالکین جریان دارد و بینندگان را به دورانی برمی‌گرداند که در آن قدرت‌های بزرگی به وجود آمدند. 

هنوز تاریخ پخش فصل دوم The Lord of the Rings: The Rings of Power مشخص نیست ولی حداقل باید تا اواخر سال ۲۰۲۳ منتظر آن بمانیم.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرکآخرالزمان زامبی‌ها، تزریق آدرنالین و خلق تنش برای ۱۲ ساعت!
نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرک


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا