بازی

سی‌دی پراجکت در حال ساخت دنباله Cyberpunk 2077 و سه بازی جدید از The Witcher است

سی‌دی پراجکت در حال ساخت دنباله Cyberpunk 2077 و سه بازی جدید از The Witcher است

استودیو سی‌دی پراجکت (CD Projekt) اعلام کرد که در حال توسعه چندین بازی جدید است. هرچند جزئیات بسیار کمی درباره این عناوین منتشر شده، اما این شرکت در حال توسعه دنباله‌ای برای سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) است که با نام رمز Project Orion شناخته می‌شود.

علاوه بر این، تعداد بازی جدید در دنیای The Witcher نیز توسط این استودیو لهستانی در دست ساخت هستند که با نام‌های رمز مختلفی از جمله Project Sirius، Project Polaris و Project Canis Majoris شناخته می‌شوند. علاوه بر این دو فرنچایز شناخته شده، سی‌دی پراجکت همچنین روی یک IP مستقل جدید نیز کار می‌کند که تحت عنوان Project Hadar معرفی شده است.

CD Projekt در جلسه توجیهی خود توضیح داد که امسال یک استراتژی جدید «توسعه موازی عناوین AAA» را آغاز کرده است و همچنین قصد دارد تا یک محیط کاری سالم و پایدار برای کارمندان خود ایجاد کند.

سایبرپانک ۲۰۷۷

با گسترش فرنچایزهای خود، این شرکت قصد دارد تا کارهای خود را با شفافیت بیشتری انجام دهد، توانایی‌ها خود در زمینه توسعه بازی‌ها را تقویت کرده و تجربیات چند نفره بیشتری را به بازی‌های سنتی تک نفره خود ارائه کند.

در ادامه پروژه‌های مختلف این استودیو را به صورت مختصر مرور می‌کنیم.

Project Sirius

Project Sirius که یکی از بازی‌های دنیای The Witcher است، به عنوان برداشتی نوآورانه از این سری توصیف شده که هم طرفداران قدیمی و هم بازیکنان جدید این فرنچایز را هدف قرار می‌دهد. هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و توسط استودیو The Molasses Flood خالق بازی The Flame in the Flood در حال توسعه است و بیش از ۶۰ نفر روی آن کار می‌کنند.

Project Polaris

Project Polaris به عنوان یک RPG جهان باز داستان محور توصیف شده که بر اساس The Witcher 3: Wild Hunt ساخته می‌شود و بیش از ۱۵۰ نفر در استودیو سی‌دی پراجکت رد روی آن کار می‌کنند. این بازی شروع یک سه‌گانه جدید از این سری خواهد بود که قرار است در یک دوره ۶ ساله پس از انتشار Polaris عرضه شود.

Project Canis Majoris

یک RPG جهان باز تک نفره مبتنی بر داستان در دنیای The Witcher که توسط یک استودیو شخص ثالث با مدیریت توسعه‌دهندگان قدیمی این فرنچایز ساخته می‌شود.

ویچر

Project Orion

دنباله بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ که پس از بسته الحاقی Phantom Liberty عرضه خواهد شد و توسط خود سی‌دی پراجکت رد توسعه پیدا می‌کند.

Project Hadar

جدیدترین IP سی‌دی پراجکت که هم اکنون در مراحل کاملا اولیه و تئوری قرار دارد و کاملا به صورت داخلی توسط خود استودیو ساخته می‌شود. گفته شده که این بازی هیچ ارتباطی با ویچر و سایبرپانک ۲۰۷۷ ندارد.

علاوه بر بازی‌های ویدیویی، CD Projekt قصد دارد حضور خود در دنیای سینما و تلویزیون را نیز گسترش دهد. اخیرا انیمه Cyberpunk Edgerunners این استودیو منتشر و با استقبال بسیار خوبی همراه شد و اکنون استودیو لهستانی قصد دارد تا محتوای بیشتری بر اساس IP های خود تولید کند. همچنین استودیو جدیدی با نام CD Projekt Red North America نیز توسط آن‌ها در ایالات متحده تاسیس خواهد شد.


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا