بازی

نویسنده فیلم Avengers: Secret Wars مشخص شد

نویسنده فیلم Avengers: Secret Wars مشخص شد

مایکل والدرون برای نوشتن فیلم‌نامه Avengers: Secret Wars، فیلم فاز ششم دنیای سینمایی مارول که حماسه مولتی‌ورس را به پایان خواهد رساند، انتخاب شده است.

سفر والدرون با مارول از فصل اول Loki شروع شد و با Doctor Strange in the Multiverse of Madness ادامه یافت. هر دو اثر به واقعیت‌های چندگانه در جهان مارول می‌پردازند، موضوعی کلیدی که تا جنگ‌های سری (Secret Wars) ادامه خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:۱۰ دشمن مرد عنکبوتی که کم‌تر مورد توجه قرار گرفته‌انددردسرهای خارج از کانون توجه
۱۰ دشمن مرد عنکبوتی که کم‌تر مورد توجه قرار گرفته‌اند

Deadline گزارش کرده که هنوز هیچ کارگردانی برای Avengers: Secret Wars انتخاب نشده است و دستین دانیل کرتون که کارگردانی Avengers: The Kang Dynasty را بر عهده دارد، برای این کار بازنخواهد گشت. این فیلم اونجرز که چند ماه قبل از «جنگ‌های سری» روی پرده سینماها می‌رود، جف لاونس را به‌ عنوان نویسنده دارد که فیلم‌نامه Ant-Man and the Wasp: Quantumania را نوشته است.

جالب اینجاست که والدرون و لاونس هر دو در سریال انیمیشنی Rick and Morty که به شدت به دنیای مولتی‌ورس می‌پردازد، به موفقیت‌های بزرگی دست یافتند. به نظر می‌رسد، رئیس مارول، کوین فایگی، علاقه خاصی به سریال Adult Swim دارد.

Avengers: Secret Wars

در همین حال، در دنیای سینمایی مارول، هفته گذشته متوجه شدیم که ولورین هیو جکمن در Deadpool 3 ظاهر خواهد شد. با توجه به اینکه ددپول رایان رینولدز و ولورین جکمن در سری X-Men در جهانی غیر از دنیای سینمایی مارول بودند، به نظر می‌رسد که از قابلیت‌های مولتی‌ورس تا آینده‌ای نزدیک استفاده خواهد شد.

هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه اندرو گارفیلد و توبی مگوایر پس از بازگشت‌شان در فیلم Spider-Man: No Way Home بار دیگر بازمی‌گردند یا خیر، وجود ندارد، اما تعجب نکنید اگر فایگی برای جنگ‌های سری سنگ تمام بگذارد.

فیلم Avengers: Secret Wars در روز ۸ نوامبر ۲۰۲۵ (۱۷ آبان ۱۴۰۴) در سینماها اکران خواهد شد. در این مدت، می‌توانید فیلم‌ها و سریال‌های مختلف مارول که نمایش داده می‌شوند را تماشا کنید.

مطلب پیشنهادی:والدین تانوس چه کسانی هستند؟و چرا تایتان دیوانه آن‌ها را کشت؟
والدین تانوس چه کسانی هستند؟


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا