بازی

استودیوی انیمیشن‌سازی نینتندو Nintendo Pictures رسما شروع به کار کرد

استودیوی انیمیشن‌سازی نینتندو Nintendo Pictures رسما شروع به کار کرد

نینتندو وب‌سایت رسمی استودیوی انیمیشن‌سازی جدید خود، تحت عنوان Nintendo Pictures را به راه انداخت.

این شرکت در ماه جولای اعلام کرد که قصد دارد ۱۰۰٪ سهام شرکت ژاپنی Dynamo Pictures را خریداری کند و آن را به یک شرکت تابع تحت مالکیت خود تبدیل کند. نینتندو پس از خرید نام آن را به Nintendo Pictures Co, Ltd تغییر می‌دهد که «بر توسعه محتوای بصری با استفاده از آی‌پی‌های نینتندو تمرکز خواهد کرد».

مطلب پیشنهادی:با ده انیمیشن‌ عجیب و غریب تاریخ آشنا شویددنیای دیوانه وار انیمیشن!
با ده انیمیشن‌ عجیب و غریب تاریخ آشنا شوید

انتظار می‌رفت این معامله روز گذشته نهایی شود که این کار صورت گرفت، از این رو وب‌سایت نینتندو پیکچرز شروع به کار کرد. پیام شرکت در سایت (که در حال حاضر فقط به زبان ژاپنی است) چنین می‌گوید:

هدف ما این است که از طریق ویدئوهای خود، شخصیت‌های نینتندو را به مشتریان در سراسر جهان بشناسانیم و ویدئوهایی بی‌نظیر ایجاد کنیم که برای همیشه در خاطرات آن‌ها باقی بماند.

برای این منظور، تک تک کارمندان ما سخت تلاش خواهند کرد تا سازمانی را ایجاد کنند که بتواند به رشد خود ادامه دهد، با در نظر گرفتن آنچه که می‌تواند برای مشتریان در سراسر جهان جالب باشد و انجام کارهای تولیدی که از آن لذت می‌برند.

ما همچنان به چالش ارائه تصاویر منحصر به فرد و شگفت‌انگیز به مشتریان در سراسر جهان، فراتر از نسل‌ها و دوران‌ها، ادامه خواهیم داد.

در گذشته، این شرکت مسئولیت تولید CG برای تعدادی از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی، از جمله Yuri on Ice، Aya and the Witch و فصل دوم Ghost in the Shell SAC_2045 را بر عهده داشته است.

اگرچه باید فرض کرد این خرید در آینده منجر به تولید فیلم‌ها و سریال‌های انیمه‌ای بیشتری از نینتندو خواهد شد، باید توجه داشت که Dynamo همچنین در توسعه محتوای بصری برای بازی‌ها نیز تخصص دارد.

نینتندو

این شرکت روی سی‌جی بازی Final Fantasy XIII-2 کار کرده بود و برای عناوینی مانند Death Stranding، Nier Replicant، Monster Hunter World و Persona 5 موشن کپچر ارائه کرده بود.

همچنین در گذشته با نینتندو نیز همکاری کرده بود. این شرکت به ساخت کات سین‌های سینماتیک در Metroid: Other M کمک کرد و مجموعه‌ای از «فیلم‌های کوتاه» Pikmin را با همکاری شیگرو میاموتو برای نمایش در Wii U و 3DS تولید کرد.

تغییر نام تجاری این شرکت به نینتندو پیکچرز را نباید با Nintendo Studios که اخیراً در فهرست‌ کپی‌رایت فیلم انیمیشنی سوپر ماریو قرار گرفته بود، اشتباه گرفت. به نظر می‌رسد که نینتندو استودیوز یک شرکت زیرمجموع جدید است که برای مدیریت سرگرمی‌های بصری آتی مانند فیلم‌ها یا سریال‌های تلویزیونی برپا شده است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۵ تکنولوژی نوآورانه در انیمیشن‌های دیزنی و پیکسارتکنولوژی‌هایی که انیمیشن‌سازی را برای همیشه تغییر دادند
نگاهی به ۵ تکنولوژی نوآورانه در انیمیشن‌های دیزنی و پیکسار


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا