بازی

یک منبع معتبر به ساخت Death Stranding 2 اشاره کرده است

یک منبع معتبر به ساخت Death Stranding 2 اشاره کرده است

در چند وقت گذشته، شایعات زیادی درباره پروژه بعدی «هیدئو کوجیما» و البته Death Stranding 2 منتشر شده است. حالا یک افشاگر ادعا کرده که این بازی با نام رمز «Ocean» شناخته می‌شود و هم اکنون در دست تولید قرار دارد.

این شایعه توسط Dusk Golem، کاربر معتبر ResetEra منتشر شده که تاکنون اخبار معتبری درباره بازی‌های ترسناک فاش کرده است.

Dusk Golem می‌نویسد:

Death Stranding 2 در حال توسعه است (و برای اینکه برخی از منابع در آینده فکر نکنند که در مورد این موضوع مزخرف می‌گویم، اسم رمز داخلی آن Ocean است). اما کوجیما قرارداد طولانی مدتی با سونی در این زمینه داشته است و هم اکنون در حال بررسی این موضوع هستند که پس از DS2 باید قرار خود را تمدید کنند یا خیر.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Venom 2 – قصه بد من و هیولای درونمونوم خارج می‌شود
نقد فیلم Venom 2 – قصه بد من و هیولای درونم

کوجیما

چند ماه قبل، گزارش شده بود که کوجیما روی یک بازی انحصاری برای ایکس باکس کار می‌کند و این موضوع باعث شد تا برخی طرفداران فکر کنند که شاید دنباله Death Stranding به یک بازی انحصاری برای ایکس باکس تبدیل شود. Dusk Golem به این موضوع نیز پاسخ داده است:

قرارداد با ایکس‌باکس هیچ ارتباطی به Death Stranding 2 ندارد و این شایعه نادرست است. سونی و کوجیما پروداکشنز برای چند بازی با یکدیگر قرار دارند که پس از DS2 منقضی می‌شود و در حال حاضر، هر دو طرف در حال تصمیم‌گیری هستند که آیا رابطه خود را ادامه بدهند یا بعد از DS2 به آن پایان دهند.

هرچند این گزارش جزئیات جدیدی درباره بازی ارائه نمی‌کند، اما نشان می‌دهد کهDeath Stranding 2 به عنوان بخشی از همکاری کوجیما با سونی در حال تولید است.

هرچند این بازی هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده، اما در گذشته نورمن ریدس، بازیگر نقش اصلی آن به ساخت دنباله اشاره کرده بود. علاوه بر این، تصویر منتشر شده توسط کوجیما و جف کیلی این موضوع را تقویت کرد.

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا