بازی

بتسدا برنامه‌های سالگرد ۲۵ سالگی سری Fallout را اعلام کرد

بتسدا برنامه‌های سالگرد ۲۵ سالگی سری Fallout را اعلام کرد

استودیو بتسدا (Bethesda) شب گذشته از برنامه تبلیغاتی که در ماه اکتبر همزمان با بیست و پنجمین سالگرد بازی Fallout برگزار می‌شود، رونمایی کرد.

سازندگان در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن یک ماهه این مجموعه هستند که شامل رویدادهای ویژه، مرور آثار سازندگان، حراجی و اهدای جوایز به بازیکنان است. برنامه تبلیغاتی دارای یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه برای بازی Fallout 76 است که از این هفته آغاز می‌شود و ۱۰ اکتبر به پایان می‌رسد.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟

بتسدا «تخفیفات عمده‌ای برای کل فرنچایز Fallout» اعمال کرده که تا ۱۲ اکتبر در کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن و تا ۱۸ اکتبر در استیم ادامه خواهد یافت. همچنین هفته آینده به‌روزرسانی Fallout Shelter را منتشر می‌کند و برای اولین بار پس از چهار سال، محتوای جدیدی را به بازی رایگان خود اضافه می‌کند.

بتسدا در این رابطه اعلام کرد:

در یک کوئست لاین کاملاً بکر که شامل دشمنان جدید می‌شود، با تهدید بیگانگان مقابله کنید، سلاح‌های تازه به دست بگیرید، Dwellers جدید را استخدام کنید و Vault خود را با تم جشن تزئین کنید.

Fallout

فال اوت اولین بار در سال ۱۹۹۷ عرضه شد و آخرین نسخه اصلی، Fallout 4 در سال ۲۰۱۵ منتشر شد که به گفته ناشر، با فروش ۱۲ میلیون نسخه‌ای تنها در روز ابتدایی عرضه، پرفروش‌ترین بازی سری است.

جدیدترین بازی این سری، عنوان چندنفره آنلاین Fallout 76 بود که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد. به‌روزرسانی Expeditions آن در ماه سپتامبر منتشر شد و مأموریت‌های مبتنی بر داستان را برای گروه‌های حداکثر چهار نفره در پیتسبرگ پسا-آخرالزمانی معرفی کرد.

تاد هاوارد، مدیر Bethesda Game اخیراً اعلام کرد که فال اوت ۵ پس از استارفیلد و الدر اسکرولز ۶ در صف تولید سازندگان قرار دارد. هاوارد به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال تلویزیونی Fallout از شرکت Kilter Films، سازنده سریال Westworld HBO، کار می‌کند که در نهایت از سرویس استریم آمازون پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟دردسرهای مرور خاطرات!
چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا