بازی

سیستم بتل پس بازی MultiVersus تغییر خواهد کرد

سیستم بتل پس بازی MultiVersus تغییر خواهد کرد

چند وقت از آغاز فصل اول بازی مولتی ورسس (MultiVersus) گذشته و استودیو Player First Games قصد دارد تغییراتی در سیستم بتل پس آن ایجاد کند. 

تعدادی از بازیکنان بتل پس فصل اول بازی MultiVersus را تکمیل کرده‌ و دیگر تا آغاز فصل بعد، جایزه‌ جدیدی برای باز کردن ندارند. جدا از گیم‌پلی و رقابت با دیگران، چالش‌های روزانه و هفتگی تنها انگیزه این دسته از بازیکنان هستند. این چالش‌ها اما امتیازهایی بلااستفاده جایزه می‌دهند و استودیو پلیر فرست گیمز قصد دارد راه حلی برای این مشکل ارائه دهد. 

مطلب پیشنهادی:کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرندچگونه باگز بانی و دوستانش استانداردهای تلویزیون را برای همیشه تغییر دادند؟
کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرند

تونی هوین (Tony Huynh)، کارگردان بازی MultiVersus، در توییتر اعلام کرده است که شاید جوایز متفاوتی برای چالش‌های روزانه و هفتگی پس تکمیل بتل پس در نظر بگیرند. البته شاید با یک سیستم جدید در کنار بتل پس طرف نباشیم، ولی در هر صورت استودیو Player First Games باید این مشکل را خیلی سریع برطرف کند.

بازی MultiVersus

از طرف دیگر خیلی از بازیکنان درخواست دارند که در چنین شرایطی طلا جایزه بگیرند. در حال حاضر کسب طلا در بازی مولتی ورسس بسیار سخت است و فقط باید لول‌اپ کنید. گروهی دیگر خواهان دریافت Gleamium هستند،‌ آیتمی که تنها با پول واقعی توانایی خرید آن را دارید.

مولتی‌ورسس یک بازی رایگان است که هم‌اکنون روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: بعد از Reunion هری پاتر و فرندز، منتظر چه دورهمی‌هایی باشیم؟ [تماشا کنید]گرگ و میش، خاطرات خون آشام و حتی شاید ارباب حلقه‌ها؟
lastech سینما: بعد از Reunion هری پاتر و فرندز، منتظر چه دورهمی‌هایی باشیم؟ [تماشا کنید]


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا