بازی

مدت زمان احتمالی بازی God of War: Ragnarok فاش شد

مدت زمان احتمالی بازی God of War: Ragnarok فاش شد

زمان تقریبی بازی God of War: Ragnarok در گزارش جدیدی فاش شده که نشان می‌دهد، این عنوان نسبت به نسخه قبلی خود احتمالا دارای ماموریت‌های جانبی بیشتری خواهد بود.

طبق گزارش اختصاصی که توسط «تام هندرسون» برای Insider Gaming منتشر شده، بازی God of War: Ragnarok تقریبا ۴۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت که این مدت زمان شامل ماموریت‌های جانبی آن نیز می‌شود. همچنین گفته شده که داستان اصلی آن حدود ۲۰ ساعت خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: نقد و بررسی فیلم Spiderman No Way Home بدون اسپویل!
lastech سینما: نقد و بررسی فیلم Spiderman No Way Home بدون اسپویل!

در این گزارش همچنین ادعا شده که حدود سه ساعت و نیم از کل داستان بازی، توسط کات سین‌ها تشکیل شده است. در مورد ۲۰ ساعت ماموریت‌های جانبی نیز ظاهرا تنها یک ساعت آن‌ها کات سین خواهد بود.

God of War Ragnarok

با این حال، هندرسون دقیقا اشاره نکرده این داده‌ها را از چه منبعی به دست آورده است و بیان می‌کند که این اعداد فقط یک تخمین هستند و چندین عامل بر میزان زمان نهایی بازی تاثیرگذار است.

در مقایسه با بازی God of War، طبق داده‌های ارائه شده توسط How Long To Beat، داده‌های جدید نشان می‌دهد که داستان اصلی Ragna‌rok تقریبا به اندازه نسخه قبلی خواهد بود. با این حال، زمان کلی ۴۰ ساعته بازی، حدود هفت و نیم ساعت از میانگین کلی نسخه قبلی بیشتر است، به این معنی که Ragnarok می‌تواند ماموریت‌های جانبی بیشتری داشته باشد.

God of War Ragnarok قرار است در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برای پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر شود. اخیرا نیز تریلر جدیدی از آن منتشر شده بود.

مطلب پیشنهادی:بهترین تنظیمات بازی God of War برای پی‌سیخدای جنگ فقط مال بالارده‌ها نیست!
بهترین تنظیمات بازی God of War برای پی‌سی


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا