بازی

کریستال داینامیکس قصد احیای سری بازی Legacy of Kain را دارد

کریستال داینامیکس قصد احیای سری بازی Legacy of Kain را دارد

حالا که استودیو کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) از اسکوئر انیکس جدا شده، در فکر احیای سری بازی Legacy of Kain با استفاده از بازخوردهای طرفداران است.

کمپانی امبریسر گروپ پس از خرید نهایی کریستال داینامیکس و Eidos Montreal اعلام کرد که قصد ساخت و عرضه دنباله، ریمیک، ریمستر و اسپین‌آف‌های بیشتری از آی‌پی‌های این استودیوها را دارد. اکنون Crystal Dynamics با انتشار یک نظرسنجی قصد دارد نظر طرفداران درباره بازگشت سری بازی Legacy of Kain را بداند.

یکی از سوالات نظرسنجی این است که ترجیح طرفداران یک بازی تک‌نفره، چند نفره کو-آپ یا چند نفره رقابتی است. کریستال داینامیکس پنج ژانر را هم درون این نظر سنجی قرار داده که بازیکنان باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. دیگر سوال نظرسنجی هم درباره ریبوت کامل Legacy of Kain یا ساخت ریمیک و ریمستری از بازی‌های قدیمی بود.

بازی Legacy of Kain

اولین نسخه از این سری با نام Blood Omen: Legacy of Kain در سال ۱۹۹۶ توسط Silicon Knights ساخته شده و Crystal Dynamics آن را به بازار منتشر کرد. Legacy of Kain: Soul Reaver توسط خود کریستال داینامیکس در سال ۱۹۹۹ توسعه داده شده و امی هنینگ (Amy Hennig)، نویسنده و کارگردان آنچارتد، کارگردان آن بود. 

در این بازی اکشن ماجراجویی سه بعدی شما در نقش یه خون آشام به اسم Raziel به دنبال انتقام از خالق خودتان به اسم کین (Kain) هستید. این سری بازی تحسین شده طرفداران زیادی دارد ولی آخرین نسخه از آن با نام Legacy of Kain: Defiance در سال ۲۰۰۳ به بازار منتشر شده است. 


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا