بازی

مایکروسافت با ایجاد یک صفحه وب، مزایای خرید اکتیویژن بلیزارد را توضیح می‌دهد

مایکروسافت با ایجاد یک صفحه وب، مزایای خرید اکتیویژن بلیزارد را توضیح می‌دهد

مایکروسافت در وب‌سایت خود، یک صفحه اختصاصی برای خرید اکتیویژن بلیزارد ایجاد کرده که در آن توضیح می‌دهد این معامله چگونه می‌تواند برای همه، از بازیکنان گرفته تا سازندگان و صنعت گیم مفید باشد.

در بخشی از توضیحات این صفحه آمده است:

بازیکنان و توسعه‌دهندگان در مرکز توجه ایکس باکس قرار دارند. می‌خواهیم به کاربران این اجازه را بدهیم که در هر مکان، هر زمان و در هر دستگاهی بازی کنند. و توسعه‌دهندگان نیز شایسته گزینه‌های بیشتری برای ساخت، انتشار و کسب درآمد از بازی‌های پیشگامانه خود هستند. زمانی که این کار [خرید] را انجام دهیم، همه برنده خواهیم شد. به همین دلیل است که ما اطلاعات بیشتری در مورد صنعت و نحوه انطباق خرید اکتیویژن بلیزارد در استراتژی بازی ما با شما به اشتراک می‌گذاریم.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟دردسرهای مرور خاطرات!
چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟

در حال حاضر این صفحه نسبتا خالی است و شامل مصاحبه اخیر بلومبرگ با «ساتیا نادلا»، مدیرعامل مایکروسافت، دو اظهار نظر از «فیل اسپنسر»، رئیس ایکس باکس و «برد اسمیت»، معاون مایکروسافت و جدولی می‌شود که مزایای خرید را نشان می‌دهد.

به گفته مایکروسافت، این معامله فقط به نفع ایکس باکس و اکتیویژن نخواهد بود که شرکت اول با وجود آن، تمام IPهای اکتیویژن مانند Call of Duty را در اختیار می‌گیرد و از آن سود خواهد برد و شرکت دوم، ۷۰ میلیارد دلار دریافت خواهد کرد. بلکه برای بازیکنان و افراد علاقه‌مند به بازی‌های ویدیویی نیز مفید خواهد بود.

مزایای خرید اکتیویژن بلیزارد

مایکروسافت

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

از جمله مزایای اشاره شده برای بازیکنان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازی‌های بیشتر در دستگاه‌های بیشتر، از جمله ایکس‌باکس، پلی استیشن و موبایل
  • وجود انتخاب‌های بیشتری برای خرید و تجربه بازی‌های ویدیویی
  • گزینه‌های جایگزین برای بازی‌های پلتفرم موبایل

برای سازندگان بازی، مایکروسافت توضیح می‌دهد که قرارداد اکتیویژن «از طریق پشتیبانی، سرمایه‌گذاری و دسترسی بهتر» پلتفرم بهتری را به آن‌ها ارائه می‌کند. همچنین به آن‌ها وعده «درآمد بهتر و قوانین بازار منصفانه‌ای برای فروشگاه» داده شده است. نهایتا، مایکروسافت توضیح می‌دهد که توسعه‌دهندگان به «انعطاف‌پذیری بیشتری در سیستم‌های پرداخت و تجربه‌ای که برای طرفداران خود ارائه می‌دهند» دسترسی پیدا خواهند کرد.

در مورد صنعت بازی‌های ویدیویی نیز مایکروسافت استدلال می‌کند که معامله تاریخی آن، برای رقابت در بازار موبایل که «چند عامل بزرگ بر آن تسلط دارند» و همچنین بازی‌های سنتی که در آن شرکت‌هایی مانند سونی و نینتندو بزرگترین‌ها باقی خواهند ماند، مفید است. همچنین به ایجاد فرهنگ کاری مثبت و افزایش سرمایه‌گذاری محلی مایکروسافت در استودیوها و اکوسیستم‌های خلاق سراسر جهان، تاکید شده است.

در طول چند وقت گذشته، سونی و مایکروسافت کشمکش‌های زیادی درباره خرید اکتیویژن بلیزارد توسط شرکت مالک پلتفرم ایکس باکس داشته‌اند. حالا به‌نظر می‌رسد که غول ردموندی با این صفحه وب، یک بار دیگر از معامله خود که روند قانونی آن اخیرا در اروپا آغاز شده بود دفاع کرده است.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا