بازی

بازی جدید Need for Speed به‌ زودی معرفی می‌شود

بازی جدید Need for Speed به‌ زودی معرفی می‌شود

طبق گزارش‌ها، الکترونیک آرتز در حال آماده شدن برای معرفی بازی جدید سری Need for Speed تا چند روز آینده است. جف گراب، خبرنگار Giant Bomb، هفته گذشته در پادکستی این ادعا را مطرح کرد و گفت:

چیزی که اخیرا در هفته گذشته شنیدم، این بود که Need for Speed Unbound قرار است هفته آینده معرفی شود و سال میلادی جاری نیز منتشر می‌شود، احتمالا ماه دسامبر.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیستاگر تیم برتون بازی فانتزی می‌ساخت
بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیست

روز گذشته یکی از کاربران توییتر از اکانت‌های EA و Need for Speed پرسید که آیا می‌توانند ادعاهایی مبنی بر معرفی بازی جدید سری در این هفته را تایید کنند یا خیر که با جواب‌های جالبی روبه‌رو شد و به حدس و گمانه‌زنی‌ها دامن زدند.

اکانت NFS با ایموجی یک جفت چشم به این توییت پاسخ داد که اغلب برای جلب توجه به چیزی استفاده می‌شود. استودیوی بازی‌سازی Codemasters نیز پاسخ داد: «Need for Sp… را معرفی کنید. اوه.»

Need for Speed

EA در ماه می تایید کرده بود که بازی بعدی سری Need for Speed در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. طبق گزارش‌ها، این عنوان در نسخه خیالی شهر شیکاگو به نام Lake Shore City می‌گذرد و دارای سبک هنری واقع‌گرایانه آمیخته با عناصر انیمه است.

کلیپ کوتاهی از گیم‌پلی این عنوان ماه گذشته لیک شد که یک ماشین را در تلاش برای پرش از مانعی نشان می‌داد که البته موفق به انجام این کار نمی‌شود و گیر می‌کند.

EA در فوریه ۲۰۲۰ اعلام کرد که وظیفه ساخت Need for Speed را به استودیو Criterion Games بازگردانده است زیرا قصد دارد ساختار استفاده شده توسط استودیو Ghost Games که چهار عنوان پیشین سری را ساخته بود، بازسازی کند.

کرایتریون مستقر در بریتانیا بیشتر برای سری Burnout شناخته می‌شود و ساخت دو عنوان Hot Pursuit 2010 و 2012 Most Wanted را بر عهده داشت. همچنین به توسعهNeed for Speed Rivals در سال ۲۰۱۳ کمک کرد.

تیم Codemasters Chesire، سازندگان Dirt 5، در اوایل سال میلادی جاری «برای خلق آینده نید فور اسپید» با استودیو کرایتریون ادغام شد.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بهترین فیلم‌های ویدیوگیمی ‌که دیدیماز نید فور اسپید تا مورتال کامبت
تیم lastech: بهترین فیلم‌های ویدیوگیمی ‌که دیدیم


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا