بازی

نسخه جدید The Outer Worlds درجه‌بندی سنی دریافت کرد

نسخه جدید The Outer Worlds درجه‌بندی سنی دریافت کرد

به نظر می‌رسد The Outer Worlds برای کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. آنطور که توسط VGC مشاهده شد، هیئت رتبه‌بندی تایوان نسخه جدیدی از بازی را تحت عنوان «The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition» طبقه‌بندی کرده است.

بر اساس درجه‌بندی سازمان، نسخه به‌روز شده عنوان نقش‌آفرینی و علمی تخیلی استودیو Obsidian، علاوه بر کنسول‌های نسل فعلی برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانیدنیازی نیست بابت CPU آن قدرها هم هزینه کنید!
هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانید

بازی The Outer Worlds در اکتبر سال ۲۰۱۹ توسط شرکت Private Division برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر شد و سپس در ژوئن سال ۲۰۲۰ نیز راهی نینتندو سوییچ شود.

از آن زمان تاکنون این عنوان دو بسته الحاقی روایت‌محور به نام‌های Peril on Gorgon (در سال ۲۰۲۰) و Murder on Eridanos (در سال ۲۰۲۱) دریافت کرد که طبق اطلاعات How Long to Beat، حدود ۱۰ ساعت دیگر به مدت زمان کلی بازی اضافه کردند. این امکان وجود دارد که این بسته‌های الحاقی در نسخه Spacer’s Choice Edition گنجانده شوند.

The Outer Worlds

مایکروسافت که در نوامبر سال ۲۰۱۸ استودیو Obsidian را خریداری کرد، اعلام کرد که امیدوار است The Outer Worlds را به یک «فرانچایز ماندگار» تبدیل کند. در ژوئن ۲۰۲۱، این استودیو با یک تریلر کمدی رسما ساخت قسمت دوم بازی را برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی اعلام کرد که با استفاده از موتور آنریل انجین ۵ ساخته خواهد شد.

بازی بعدی آبسیدین، Pentiment، یک عنوان معمایی در قرن شانزدهم میلادی از کارگردان Fallout: New Vegas، جاش سایر است که آذر ماه برای پی‌سی و کنسول‌های ایکس باکس عرضه می‌شود.

این استودیو همچنین در حال کار روی Avowed است، یک عنوان نقش‌آفرینی «گسترده» که در Eora اتفاق می‌افتد، دنیایی که Pillars of Eternity، بازی پیشین سازندگان در آن جریان داشت.

مطلب پیشنهادی:مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟آیا این کار ارزشش را دارد؟
مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا