بازی

یک بازیگر جوان هیچوقت نقش جیمز باند را بازی نخواهد کرد

یک بازیگر جوان هیچوقت نقش جیمز باند را بازی نخواهد کرد

مایکل جی. ویلسون، تهیه‌کننده No Time to Die فاش کرد که چرا یک بازیگر جوان احتمالا هیچوقت نقش جیمز باند را بازی نخواهد کرد. ویلسون، همراه با خواهرش باربارا بروکلی، رئیس Eon Productions، شرکت تهیه‌کننده فقید، آلبرت آر. بروکلی است که مالک حقوق کل فرنچایز Bond است. آلبرت آر. بروکلی اولین فیلم‌های باند را در دهه ۱۹۶۰ تولید کرد و نقش مهمی در به نمایش گذاشتن مامور با استعداد سرویس مخفی بریتانیا داشت.

جیمز باند توسط نویسنده انگلیسی ایان فلمینگ در دهه ۱۹۵۰ خلق شد. این شخصیت ادبی از آن زمان توسط مجموعه‌ای از بازیگران از جمله شان کانری، راجر مور، پیرس برازنان و اخیراً دنیل کریگ به تصویر کشیده شده است. آخرین قسمت باند، No Time to Die، آخرین بازی کریگ در این نقش بود.

مطلب پیشنهادی:۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودندوقتی یک جای کار لنگ می‌زند!
۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودند

یک قسمت جدید از مجموعه جیمز باند در دست ساخت است که در حال حاضر با نام Bond 26 شناخته می‌شود و سر و صدای زیادی در مورد اینکه چه کسی نقش بعدی را ایفا می‌کند، وجود دارد. با این وجود، در حال حاضر، جستجو برای جیمز باند بعدی حتی آغاز نشده است.

به گزارش ددلاین، ویلسون در حین بحث در مورد روند انتخاب باند در رویداد «In Conversation» به مناسبت ۶۰ سالگی جیمز باند در موسسه فیلم بریتانیا لندن، اذعان کرد که بعید است بازیگر جوانی نقش باند را بازی کند. بیشتر به این دلیل که چگونه این شخصیت همیشه به تصویر کشیده شده است.

در گذشته سعی کردیم به دنبال افراد جوان‌تر باشیم. اما تلاش برای تجسم آن کارساز نیست. به یاد داشته باشید، باند یک کهنه سرباز است. کارکشته و باتجربه است. او فردی است که به اصطلاح جنگ‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است. او احتمالا در SAS یا چیزی شبیه به آن بوده است. یک بچه دبیرستانی نیست که بتوانید آن را بیاورید و کار را از ابتدا آغاز کنید. به همین دلیل است که برای یک شخص سی و چند ساله، جواب می‌دهد.

ویلسون اخیرا اشاره کرد که بازآفرینی کامل شخصیت جیمز باند برای همگام شدن با جامعه، ممکن است اجتناب ناپذیر باشد. به عنوان مثال، گرایش‌های بی بند و باری این شخصیت مورد انتقاد قرار گرفته است.

جیمز باند

برخی از طرفداران باند مخالفت خود را با ایده دور شدن از کتاب‌ها ابراز کرده‌اند، اما بزرگترین مانع در تغییر جنبه‌های بزرگ‌تر باند با استخدام یک فرد رنگین پوست، بازیگر زن یا حتی یک مرد جوان‌تر، ممکن است بحث نوستالژی باشد.

همانطور که ویلسون اشاره کرد، جیمز باند داستانی دارد که بارها در گذشته کار شده و ایده تغییر آن تقریبا غیرقابل تصور است. تبدیل باند به شخصیتی که ارزش‌ها و حساسیت‌های مدرن را منعکس کند و در عین حال عناصر سنتی را حفظ کند که مخاطبان فیلم را به مدت شش دهه جذب خود کرده، یک چالش بزرگ خواهد بود.

در حالی که هنوز جزئیات کمی درباره قسمت بعدی مجموعه داریم، نظرات ویلسون نشان‌دهنده تمایل به وفادار ماندن به ماهیت اصلی شخصیت است. در حال حاضر، طرفداران باند می‌توانند ایده 007 جوان‌تر را کنار بگذارند. در مورد زمان اعلام بازیگر جدید، مطمئناً به این زودی‌ها خبری نخواهد بود. تهیه‌کنندگان به دنبال تصمیم درست هستند و این مدتی طول می‌کشد.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا