رمز ارز

پیش‌بینی رشد قیمت دوج کوین در چند روز آینده!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از تحلیلگران محبوب بازار پیش‌بینی می‌کند که بریک آوت قیمت دوج کوین (DOGE) به بالاتر از الگوی کنج نزولی خود، می‌تواند به افزایش ۲۰ درصدی آن در چند روز آینده منجر شود.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت دوج کوین از زمان رسیدن به ۰٫۰۶۶ دلار در ۳۰ دسامبر، بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته است. این افزایش قیمتی نتیجه چند عامل، از جمله فعالیت‌های توسعه‌ای دوج کوین، انباشت نهنگ‌ها و احتمال اضافه شدن این میم کوین به توییتر توسط ایلان ماسک، بوده است. حال، سوال این است که آیا قیمت دوج کوین می‌تواند در میان احساسات صعودی بازار در این ماه دوباره به بالای ۰٫۱ دلار صعود کند یا خیر. یک تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال معتقد است که می‌تواند!
بر اساس تجزیه و تحلیل جدیدی که توسط رکت کپیتال (Rekt Capital)، تحلیلگر معروف، به اشتراک گذاشته شده، قیمت دوج کوین از الگوی کنج نزولی در بازه زمانی هفتگی خود خارج شده و سطوح بالاتر از آن را با موفقیت به عنوان حمایت آزمایش کرده است. این موضوع، بریک آوت دوج کوین را به طور کامل تایید می‌کند و در نتیجه، این تحلیلگر معتقد است که قیمت DOGE از نظر تکنیکال در موقعیت خوبی قرار دارد.

پیش‌بینی رشد قیمت دوج کوین در چند روز آینده!

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا