بازی

مدیر ارشد حاشیه‌ساز اکتیویژن بلیزارد از سمت خود استعفا کرد

مدیر ارشد حاشیه‌ساز اکتیویژن بلیزارد از سمت خود استعفا کرد

«فرانسیس تاونسند» مدیر ارشد سازگاری بحث برانگیز که اتهامات مربوط به سوء استفاده در اکتیویژن بلیزارد را رد کرده بود، با نزدیک شدن به نهایی شدن خرید مایکروسافت، از سمت خود در این شرکت کناره‌گیری کرد. تاونسند همچنین معاون امور شرکت‌ها است و کار خود را به عنوان مشاور هیئت مدیره و مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد، «بابی کوتیک» که به دلایل نامشخصی هنوز در شرکت باقی مانده است، ادامه خواهد داد.

کوتیک در ایمیلی که با بلومبرگ نیوز به اشتراک گذاشته شد، نوشت:

فران با مسئولیت‌های بسیار زیاد و مثال زدنی‌ترین اخلاق کاری خود کاری واقعا استثنایی انجام داده است. فران همچنین در زمینه ارتقای برنامه‌های حاکمیتی و انطباق قوی که ما در سراسر شرکت داریم، کار خارق‌العاده‌ای انجام داده است.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

در ژوئیه سال گذشته، زمانی که اسناد مربوط به یک ایمیل داخلی اکتیویژن بلیزارد برای کارکنان فاش شده بود، تاونسند مورد انتقاد قرار گرفت. در این ایمیل، اتهامات مربوط به سوء استفاده از کارکنان در این شرکت پس از شکایت ایالت کالیفرنیا علیه آن رد شده بود.

اکتیویژن

در این ایمیل آمده بود:

شکایتی که به‌تازگی تنظیم شده، تصویری تحریف شده و نادرست از شرکت ما ارائه می‌کند که شامل داستان‌های نادرست، قدیمی و خارج از زمینه‌ای می‌شود که برخی از آن‌ها به بیش از یک دهه قبل برمی‌گردد. ما نمی‌توانیم اجازه دهیم اقدامات فاش دیگران و یک دادخواست قضایی واقعا بی‌مصرف و غیرمسئولانه، به فرهنگ ما و فرصت‌های تمام کارکنان لطمه وارد کند. ما در شرکت خود آرزوی انجام کارهای بزرگی را داریم: در بازی‌هایمان، تاثیرمان بر جامعه و در محیط کارمان.

در ادامه، این ایمیل شکایت تنظیم شده را اساسا «نادرست» خوانده بود.

او بعدا مقاله‌ای را در توییتر با عنوان «مشکل افشاگری» به اشتراک گذاشت که بار دیگر به دلیل آن مورد انتقاد قرار گرفت. همچنین کسانی که علنا از توییت او انتقاد کرده بودند و بسیاری از آن‌ها شامل کارمندان اکتیویژن بلیزاد می‌شدند، توسط او بلاک شدند.


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا