بازی

اطلاعات جالبی از یک سالگی بازی New World توسط آمازون اعلام شد

اطلاعات جالبی از یک سالگی بازی New World توسط آمازون اعلام شد

آمازون گیمز با ارسال یک اینفوگرافیک جذاب و زیبا که شامل اطلاعاتی از بازی New World می‌شود، یک سالگی این عنوان را جشن گرفت.

طبق اینفوگرافیک به اشتراک گذاشته شده توسط آمازون، بازی MMORPG این شرکت دوازده ماه پس از عرضه روی پی‌سی، ۵۹۶.۱ میلیون ساعت زمان صرف شده جمع‌آوری کرده و محتواهای آن در توییچ ۱۲.۴ میلیارد دقیقه استریم شده است.

مطلب پیشنهادی:حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟یک حماسه‌ی ماتم‌زده با چاشنی ادای دین به تالکین و پیتر جکسون
حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟

در مجموع، بازیکنان ۱۷.۳ میلیارد دشمن را در بازی New World کشته‌اند، ۶.۳ میلیارد درخت را قطع کرده‌اند و نزدیک به ۴۳ میلیون ماهی را در طول Summer Medleyfaire صید کرده‌اند.

از بین سه جناح بازی، Syndicate محبوب‌ترین است و ۴۱.۹ درصد بازیکنان آن را انتخاب کرده‌اند. جناح‌های Marauders و Covenant نیز به ترتیب ۳۷.۱ و ۲۱ درصد از بازیکنان را به خود جذب کرده‌اند.

بازی آمازون

در بخش دیگری از این اطلاعات به مرگبارترین اتفاق بازی نیز اشاره شده است. در ۲۱ نوامبر ۲۰۲۱، یکی از باس‌های بازی به نام Alluvium Marl, the Caretaker تنها در یک اکسپدیشن ۱۷۱ بازیکن را به قتل رسانده است.

بازی New World پس از انتشار طوفانی در سپتامبر سال گذشته، اخیرا با موج شدید کاهش بازیکنان خود مواجه شده است. به همین دلیل آمازون گیمز در مارس گذشته از انتشار محتوای بیشتری در سال ۲۰۲۲ برای بازی خبر داد تا شاید بتواند دوباره جامعه بازیکنان آن را افزایش دهد.


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا