بازی

کاربران سطح جدید و معرفی نشده‌ای از PlayStation Stars را کشف کردند

کاربران سطح جدید و معرفی نشده‌ای از PlayStation Stars را کشف کردند

طرفداران سونی اعتقاد دارند که به‌طور تصادفی سطح «انحصاری» و دعوتنامه‌ای را برای PlayStation Stars را کشف کرده‌اند که سونی هنوز آن را معرفی نکرده است.

برنامه PlayStation Stars چند ماه قبل معرفی شده بود که به بازیکنان کنسول سونی این شانس را می‌دهد تا با تجربه بازی‌هایی که دوست دارند، جوایز و آیتم‌های انحصاری را کسب کنند.

قبلا گفته شده بود که این برنامه دارای چهار سطح خواهد بود و در مناطق مختلف در مراحلی متفاوت عرضه می‌شود تا از بهم ریختگی سرویس جلوگیری شود. در حال حاضر، این طرح فقط در آسیا از جمله ژاپن در دسترس کاربران قرار گرفته است.

اکنون کاربران زیر ردیت Leaks و Rumors بحث جدیدی را آغاز کرده‌اند که در آن به یک سطح پنجم «انحصاری» جدید اشاره شده که فقط به صورت دعوت‌نامه‌ای قابل دسترسی است: Diamond.

مطلب پیشنهادی:چه تجهیزاتی برای اتصال دوال سنس به پی‌سی نیاز است؟لذت تجربه‌ی بازی‌های کامپیوتر با کنترلر دوال سنس
چه تجهیزاتی برای اتصال دوال سنس به پی‌سی نیاز است؟

در این پست که توسط the_andshrew منتشر شده، آمده است:

طبق اطلاعات موجود در اپلیکیشن موبایل پلی استیشن، ممکن است یک سطح پنجم و انحصاری از این سرویس هنوز معرفی نشده باشد که فقط با دعوت‌نامه قابل دسترسی است. سطح ۵ الماس (Diamond) نام دارد و شرایط خاصی برای رسیدن به آن وجود دارد و فقط به عنوان دعوت به سطح الماس فهرست شده است.

برای اثبات این ادعا، همچنین پوستر و ویدیو کوتاهی منتشر شده که پاداش دریافت شده توسط کاربران را نمایش می‌دهد.

سونی

PlayStation Stars از ۵ اکتبر (۱۳ مهر) در آمریکای شمالی و جنوبی و از ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) در اروپا، استرالیا و نیوزلند راه‌اندازی می‌شود.

دو نوع مختلف پاداش در این برنامه وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را کسب کنید: امتیازات وفاداری و کلکسیون‌های دیجیتال. امتیازات وفاداری را می‌توان برای مواردی از جمله شارژ کیف پول PSN و خرید برخی محصولات از فروشگاه پلی استیشن خرج کرد. کلکسیون‌های دیجیتال هم نمایشی دیجیتال از چیزهایی هستند که طرفداران پلی‌ استیشن از آن لذت می‌برند، چیزهایی از قبیل مدل‌های سه‌بعدی از شخصیت‌های محبوب و نمادین بازی‌ها و دیگر اشکال سرگرمی و همچنین دستگاه‌ها و سخت افزارهای ارزشمندی که به تاریخچه نوآوری سونی در گذشته کمک کردند.

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا