بازی

فیلم‌برداری ریبوت The Crow به پایان رسید

فیلم‌برداری ریبوت The Crow به پایان رسید

در حالی که احساس می‌شد پروسه ساخت ریبوت فیلم The Crow با مشکل مواجه شده و خبر خاصی از آن به گوش نمی‌رسید، به تازگی اعلام شد که فیلم‌برداری آن به پایان رسیده است.

این خبر توسط The Prague Reporter منتشر شده که شاهد تولید فیلم در ۱۰ هفته گذشته در شهر پراگ بوده است. عوامل ساخت از بسیاری از نقاط دیدنی پایتخت جمهوری چک از جمله سالن کنسرت رودلفینوم فیلم‌برداری کردند و همچنین از استودیوی تازه تاسیس Penzing در خارج از شهر مونیخ، آلمان برای کارهای VFX و بهبود جلوه‌های ویژه استفاده کردند.

مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینیدنگاهی به تار و پود سینمایی سفر در زمان
۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینید

فیلم موردانتظار روپرت سندرز یک ریبوت از اثر کالت کلاسیک الکس پرویاس محصول سال ۱۹۹۴ خواهد بود که هر دو از سری کمیک بوک‌های جیمز اوبار الهام گرفتند. The Crow داستان اریک دراون را دنبال می‌کند، مردی که زندگی‌اش به صورت ناعادلانه و وحشیانه‌ای توسط گروهی از مهاجمان، از او سلب شد. اما کلاغی بدن بی‌جان مرد را می‌بیند و او را زنده می‌کند و جان تازه‌ای می‌دهد تا از افراد بی‌گناه محافظت کند و از کسانی که به او آسیب رساندند، انتقام بگیرد.

در فیلم ریبوت، بیل اسکاشگورد (بازیگر دلقک فیلم It) نقش شخصیت اصلی را بازی می‌کند و دنی هیوستون و FKA Twigs نیز دیگر نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند. زک بایلین، نامزد جایزه اسکار، فیلم‌نامه The Crow را نوشته و مولی هاسل، ویکتور هادیدا، جان جنکس و ادوارد آر. پرسمن تهیه‌کنندگان این اثر هستند.

اقتباس اصلی فیلم در سال ۱۹۹۴ پس از کشته شدن تصادفی بازیگر اصلی آن، برندون لی، پسر نماد هنرهای رزمی و بازیگر افسانه‌ای بروس لی، به عنوان یک قطعه از تاریخ ویرانگر سینما ثبت شد.

The Crow

در ۳۱ مارس ۱۹۹۳، در یکی از روزهای پایانی فیلمبرداری، لی به وسیله اسلحه‌‌ای که قرار بود حاوی گلوله‌های خالی باشد اما در واقع با کارتریج‌های ساختگی پر شده بود، کشته شد. از آنجا که تنها چند روز تا پایان کار تولید باقی مانده بود، تصمیم گرفته شد که از بدل لی برای تکمیل باقی صحنه‌ها استفاده شود.

این فیلم پس از اکران در سینماها، طرفداران کالت خود را به دست آورد و سه دنباله و یک اسپین‌آف تلویزیونی به دست آورد که هر کدام دارای بازیگران متفاوتی بود. باید منتظر ماند و دید اثر جدید با بازی بیل اسکاشگورد چگونه از کار در خواهد آمد.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا