بازی

سریال انیمه‌ای Shenmue کنسل شد

سریال انیمه‌ای Shenmue کنسل شد

یکی از شگفت‌انگیزترین اخبار بازی‌ها برای طرفداران Shenmue، احیای این سری در زمانی کاملا غیرمنتظره و غیرممکن بود. هنوز باورش سخت است که Shenmue 3 پس از گذشت ۱۸ سال از عرضه قسمت دوم، در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و مورد استقبال قرار گرفت.

در کنار این موضوع، زمانی که سریال انیمه‌ای Shenmue: The Animation معرفی شد، باید اقرار کرد که طرفداران سر از پا نمی‌شناختند. این انیمه که توسط Adult Swim و Crunchyroll ساخته شد، داستان بازی‌ها را اقتباس کرده بود و فصل اول آن اوایل سال میلادی جاری پخش شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ اقتباس بد از انیمه‌ها: معرفی + علت شکست و…قرار نیست هر چیزی همانند منبع اقتباس شاهکار باشد!
۱۰ اقتباس بد از انیمه‌ها: معرفی + علت شکست و…

متاسفانه، با احساسی که برای طرفداران Shenmue آشنا خواهد بود، سفر آن‌ها در تماشای این انیمه، به پایان راه خود رسیده است. ظاهرا این اثر به اندازه کافی خوب بوده که فصل دوم آن نیز در مراحل برنامه‌ریزی قرار داشت، اما جیسون دی‌مارکو، معاون ارشد اکشن و انیمه در Warner Discovery به تازگی تایید کرد که ساخت فصل دوم کنسل شده است.

دی‌مارکو نوشت:

متاسفم دوستان که چنین اتفاقی افتاد. شما هنوز هم می‌توانید تمام قسمت‌های انیمه را در Crunchyroll تماشا کنید و همچنان به صورت دیجیتالی در دسترس خواهد بود. بله، به نظر می‌رسد که فصل دوم Shenmue ساخته نخواهد شد، اگرچه آنقدر خوب بود که خود را برای ساخت آن آماده می‌کردیم. شاید یک روز این اتفاق بیفتد…

Shenmue

این سریال در ۱۳ قسمت ساخته شد و داستان ریو هازوکی را دنبال می‌کرد که به دنبال انتقام قتل پدرش است. Crunchyroll در آن زمان تایید کرد که در ساخت این اقتباس با خالق بازی‌ها، یعنی یو سوزوکی همکاری کرده و او نقش تهیه‌کننده این سریال را دارد.

سوزوکی درباره ادامه این سری به شکل بازی فکر کرده است (Shenmue 3، به طرز شگفت انگیزی، با یک یادداشت حل نشده به پایان رسید)، اما هنوز برنامه‌ای برای ساخت قسمت چهارم وجود ندارد.

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود ساخت بازی‌های معاصر بدون یک بودجه کلان که بعید به نظر می‌رسد سوزوکی و تیمش بتوانند جمع‌آوری کنند، سخت و دشوار باشد. سطح جزییات فراوان در یک دنیای کوچک بی نقص که زمانی آن را بسیار خاص می‌کرد، اکنون دور از دسترس به نظر می‌رسد.

مطلب پیشنهادی:بررسی و تحلیل انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood – سفر فراموش نشدنی برادران الریکشناخت مفاهیم فلسفی با کیمیاگری
بررسی و تحلیل انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood – سفر فراموش نشدنی برادران الریک


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا