بازی

Bullet Train در گیشه داخلی آمریکا از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرد

Bullet Train در گیشه داخلی آمریکا از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرد

پس از عرضه در سرویس‌های استریم در اوایل هفته گذشته، فیلم Bullet Train سرانجام در نهمین هفته اکران خود از مرز ۱۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی آمریکا گذشت. این فیلم که اساسا آخرین اثر مهم تابستانی بود، از یک بازار نسبتاً آرام استفاده کرد و در چند هفته گذشته به طور مداوم فروش خوبی داشت.

این فیلم به کارگردانی دیوید لیچ در تاریخ ۵ آگوست در سینماها اکران شد و با فروش ۳۰ میلیون دلار در صدر جدول باکس آفیس قرار گرفت. بودجه Bullet Train، برابر ۹۰ میلیون دلار گزارش شده و بیش از ۱۳۰ میلیون دلار در کشورهای دنیا به دست آورده تا فروش کلی آن به ۲۳۰ میلیون دلار برسد.

مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینیدنگاهی به تار و پود سینمایی سفر در زمان
۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینید

این یک فروش خوب برای یک فیلم اکشن محسوب می‌شود که نشان دهنده بازگشت برد پیت به این ژانر پس از چندین سال است. در مقام مقایسه، «آقا و خانم اسمیت» محصول ۲۰۰۵ که پیت در کنار آنجلینا جولی بازی می‌کرد، بیش از ۴۸۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی به دست آورد.

این فیلم که در ماه آگوست اکران شد، بر اساس رمان Maria Beetle در سال ۲۰۱۰ نوشته نویسنده ژاپنی کوتارو ایساکا ساخته شده است و برد پیت در نقش قاتلی به نام «کفشدوزک» بازی می‌کند که در سریع‌ترین قطار جهان در ژاپن امروزی در برابر مرگبارترین دشمنان از سراسر دنیا قرار می‌گیرد. در این فیلم آرون تیلور جانسون، جویی کینگ، برایان تایری هنری، مایکل شنون و بد بانی نیز بازی‌ می‌کنند.

Bullet Train

این فیلم همچنین کم‌درآمدترین اثر دیوید لیچ از زمان فیلم Atomic Blonde است که با بودجه بسیار کمتری در سرتاسر جهان ۱۰۰ میلیون دلار فروش داشت. دو فیلم آخر این فیلمساز، Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw و Deadpool 2، به ترتیب ۷۶۰ و ۷۸۵ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش داشتند. جالب اینجاست که او قبلاً به عنوان بدلکار پیت کار می‌کرد.

Bullet Train در ۲۷ سپتامبر به صورت دیجیتالی عرضه شد. نسخه‌های 4K UHD، Blu-ray و DVD در روز ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) در قفسه‌های فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم برتر سال 2021 از نگاه مجله معتبر کایه دو سینمااز وس اندرسن تا پل ورهوفن، آثاری خارج از سینمای جریان اصلی
10 فیلم برتر سال 2021 از نگاه مجله معتبر کایه دو سینما


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا