رمز ارز

۴۷۷ میلیارد شیبا توسط نهنگ‌ها خریداری شد!

زمان مطالعه: دقیقه

داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم Etherscan نشان می‌دهند که طی ۲۴ ساعت گذشته، دو تراکنش بزرگ برای شیبا اینو (SHIB) انجام شده است. بر اساس گزارش‌ها، این دو تراکنش به ترتیب حاوی ۴۱۸،۶۱۶،۱۴۸،۹۶۳ و ۵۸،۳۷۳،۳۰۹،۳۵۳ توکن شیبا بودند. Etherscan گزارش می‌دهد که تراکنش ۴۱۸٫۶ میلیاردی توسط صرافی بایننس و تراکنش دوم، بین دو کیف پول ناشناس، انجام شده‌اند.
در همین حال، داده‌های بازار نشان می‌دهند که طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت شیبا، دومین میم کوین بزرگ دنیا، با افزایشی ۴٫۵۹ درصدی روبرو بوده است. در حال حاضر، قیمت این ارز دیجیتال با اندکی کاهش در صرافی بایننس به ۰٫۰۰۰۰۱۱۲۵ دلار رسیده است.
به طور کلی، نهنگ‌های برتر اتریوم، سرمایه شیبای خود را حفظ کرده‌اند. بر اساس داده‌های WhaleStats، هزار نهنگ برتر اتریوم در مجموع مالک ۱۳۳،۶۸۰،۶۸۳ دلار شیبا اینو هستند.
پذیرش شیبا اینو نیز در ماه‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است. به‌تازگی، شرکت BitPay، ارائه‌دهنده خدمات پرداخت با ارزهای دیجیتال، اعلام کرده است که دارندگان شیبا اینو از این پس می‌توانند از این ارز دیجیتال برای خرید از فروشگاه Room To Go که سومین سازنده بزرگ مبلمان در آمریکاست، استفاده کنند.
ماه گذشته نیز، Biel Watches، یک شرکت سازنده ساعت‌های لوکس در آمریکا طی همکاری خود با BitPay، پذیرش شیبا اینو را به‌عنوان یک روش پرداخت برای خرید محصولات خود اعلام کرد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا