بازی

گوگل ساخت دنباله Death Stranding به صورت انحصاری برای استیدیا را کنسل کرد

گوگل ساخت دنباله Death Stranding به صورت انحصاری برای استیدیا را کنسل کرد

روز پیش از این خبر دادیم که کار گوگل استیدیا (Google Stadia) به پایان رسیده و این سرویس تا چند ماه دیگر به صورت کامل از دسترس خارج خواهد شد.

بنابر گزارش 9to5Google استودیو کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) به صورت انحصاری برای استیدیا روی دنباله Death Stranding کار می‌کرد. این دنباله یک تجربه کاملا تک نفره بود و تنها وارد مراحل اولیه توسعه شده بود. استودیو در سال ۲۰۲۰ طرح‌های اولیه پروژه را به گوگل نشان داده بود، اما پس از مدتی ساخت آن لغو شد. 

این تصمیم از سوی فیل هریسون، رئیس استیدیا، اتخاذ شد، چون باور داشت که بازار بزرگی برای بازی‌های تک نفره وجود ندارد. احتمالا همین موضوع باعث شده که کوجیما به سراغ مایکروسافت برود و یک بازی انحصاری برای تکنولوژی ابری ایکس باکس توسعه دهد. بر اساس شایعات با یک بازی اپیزودیکِ ترسناک به نام Overdose روبه‌رو هستیم.

گوگل استیدیا ساخت دنباله Death Stranding

از طرف دیگر ساخت Death Stranding 2 نیز چند ماه پیش به صورت غیرمستقیم تایید شد، اما هنوز اطلاعات خاصی در این زمینه نداریم. آیا همچنان با یک بازی تک نفره طرف هستیم؟ آیا این بازی هنوز در انحصار پلی استیشن قرار دارد؟ پاسخ این سوالات مشخص نیست و باید منتظر رونمایی رسمی از بازی باشیم.

باید به این نکته نیز اشاره کنیم که بازی The Quarry از استودیو Supermassive Games نیز ابتدا در انحصار Stadia قرار داشت. با این وجود گوگل تصمیم گرفت که به قرارداد خود با این استودیو نیز خاتمه دهد و کم کم این سرویس را خاموش کند. 


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا